|
| T68i "fryser" i Mine Genveje Fra : Kjeld Nielsen |
Dato : 01-11-03 11:03 |
|
I går investerede jeg i en ny Sony/Ericsson T68i.
Efter at have 'leget' lidt med den, fandt jeg ud af, at den konskvent
fryser, når jeg klikker på menuen 'Mine Genveje' .
Eneste måde at komme videre på, er at hive batteriet ud.
Er dette en generel fejl på denne model, eller har jeg bare været uheldig?
Kan ikke finde nogle lign. rapporter på nettet.
Under SW-oplysninger står der:
R6A012, og i 3die linie: R5C001.
Med venlig hilsen,
Kjeld
| |
Bent F. (01-11-2003)
| Kommentar Fra : Bent F. |
Dato : 01-11-03 11:25 |
|
Du kan prøve at gå ind i menuen og fjerne alle dine genveje,
derefter kobler du de genveje til som du vil benytte een ad gangen,
så kan du måske bedre lokalisere fejlen.
| |
Kjeld Nielsen (01-11-2003)
| Kommentar Fra : Kjeld Nielsen |
Dato : 01-11-03 11:51 |
|
Den 01/11-2003 klokken 11:24, skrev "Bent F." <bent-f@jensen.tdcadsl.dk>
i <3fa38a0a$0$95064$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:
> Du kan prøve at gå ind i menuen og fjerne alle dine genveje,
Hvordan gør jeg det?
(Jeg har ikke selv lagt nogle genveje ind, da den jo fryser så snart jeg
vælger genvejs menuen).
Fandt forøvrigt lige ud af, at den også fryser, når jeg trykker på den
specielle tast lige under Yes-tasten
Med venlig hilsen,
Kjeld
| |
Morten Bowman Hansen (01-11-2003)
| Kommentar Fra : Morten Bowman Hansen |
Dato : 01-11-03 13:37 |
|
On Sat, 01 Nov 2003 11:03:16 +0100, Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk>
wrote:
>I går investerede jeg i en ny Sony/Ericsson T68i.
>
>Efter at have 'leget' lidt med den, fandt jeg ud af, at den konskvent
>fryser, når jeg klikker på menuen 'Mine Genveje' .
>Eneste måde at komme videre på, er at hive batteriet ud.
>
>Er dette en generel fejl på denne model, eller har jeg bare været uheldig?
> Kan ikke finde nogle lign. rapporter på nettet.
>
>Under SW-oplysninger står der:
>R6A012, og i 3die linie: R5C001.
Måske en opdatering til R8A hjælper.
Morten
morten@bowman.dk
| |
Ole Rasmussen (01-11-2003)
| Kommentar Fra : Ole Rasmussen |
Dato : 01-11-03 17:45 |
|
Hej
Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk> wrote:
>I går investerede jeg i en ny Sony/Ericsson T68i.
>Efter at have 'leget' lidt med den, fandt jeg ud af, at den konskvent fryser
>Er dette en generel fejl på denne model, eller har jeg bare været uheldig?
det kan nok 'næsten' betegnes som en generel fejl ! - Ihvertfald er jeg
konkret vidende om 4 stk. T68i som alle i sidste uge, i forbindelse med
Orange's 98,- kr's kampagne, blev solgt hos Elgiganten Hillerød,
samtlige har det problem du nævner ! - Eneste løsning er en
opgradering til nyeste software, som vist hedder: R8A015
Opgraderingen foretages gratis mod forevisning af kvittering.
--
M.v.h. Ole®
"Skik følge, eller land fly"
| |
Claus E Beyer (01-11-2003)
| Kommentar Fra : Claus E Beyer |
Dato : 01-11-03 20:05 |
|
"Ole Rasmussen" <newsgroup@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse
news:geo7qv4goeqf46hattoltuni907ftsqp5h@130.133.1.4
> Hej
> Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk> wrote:
>> I går investerede jeg i en ny Sony/Ericsson T68i.
>> Efter at have 'leget' lidt med den, fandt jeg ud af, at den konskvent fryser
>> Er dette en generel fejl på denne model, eller har jeg bare været uheldig?
> det kan nok 'næsten' betegnes som en generel fejl ! - Ihvertfald er jeg
> konkret vidende om 4 stk. T68i som alle i sidste uge, i forbindelse med
> Orange's 98,- kr's kampagne, blev solgt hos Elgiganten Hillerød,
> samtlige har det problem du nævner ! - Eneste løsning er en
> opgradering til nyeste software, som vist hedder: R8A015
> Opgraderingen foretages gratis mod forevisning af kvittering.
Min T68i er købt hos El-Giganten i Nykøbing F. med softwareversion "R7A013". Jeg
har endnu ikke opdaget nogen fejl. Er der nogen der kender nogle fejl i den
softwareversion, som jeg vil opdage som jeg kommer "længere ind" i telefonens
menuer?
-cb
| |
Thomas Dahl Pedersen (02-11-2003)
| Kommentar Fra : Thomas Dahl Pedersen |
Dato : 02-11-03 13:46 |
|
Ole Rasmussen wrote:
> det kan nok 'næsten' betegnes som en generel fejl ! - Ihvertfald er jeg
> konkret vidende om 4 stk. T68i som alle i sidste uge, i forbindelse med
> Orange's 98,- kr's kampagne, blev solgt hos Elgiganten Hillerød,
Jeg har købt en T68i hos Elgiganten/Orange Match der ikke fryser.
> samtlige har det problem du nævner ! - Eneste løsning er en
> opgradering til nyeste software, som vist hedder: R8A015
Hvor finder jeg en oversigt over softwareversioner til T68i sammen med en
beskrivelse af de fejl, der er rettet?
Hvordan finder jeg ud af hvilken software der allerede er installeret?
Thomas
| |
Olesen (02-11-2003)
| Kommentar Fra : Olesen |
Dato : 02-11-03 16:59 |
|
"Thomas Dahl Pedersen" <news@thomasdahlREMOVETHIS.dk> skrev i en meddelelse
news:007pb.1044$iL5.835@news.get2net.dk...
> Hvordan finder jeg ud af hvilken software der allerede er installeret?
Hvilke programmer kan man downloade til en 68i'er ?
Ingen vel, da den ikke har JAVA ?
Hvor lang tid kan den optage en samtale egentlig ?
| |
Ole Rasmussen (02-11-2003)
| Kommentar Fra : Ole Rasmussen |
Dato : 02-11-03 17:35 |
|
Hej
Thomas Dahl Pedersen <news@thomasdahlREMOVETHIS.dk> wrote:
>Hvor finder jeg en oversigt over softwareversioner til T68i sammen med en
>beskrivelse af de fejl, der er rettet?
>Hvordan finder jeg ud af hvilken software der allerede er installeret?
På http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt
--
M.v.h. Ole®
"Skik følge, eller land fly"
| |
Thomas Dahl Pedersen (02-11-2003)
| Kommentar Fra : Thomas Dahl Pedersen |
Dato : 02-11-03 22:35 |
| | |
Morten Bowman Hansen (03-11-2003)
| Kommentar Fra : Morten Bowman Hansen |
Dato : 03-11-03 01:13 |
|
On Sun, 02 Nov 2003 22:34:45 +0100, Thomas Dahl Pedersen
<news@thomasdahlREMOVETHIS.dk> wrote:
>Ole Rasmussen wrote:
>
>>>Hvordan finder jeg ud af hvilken software der allerede er installeret?
>>
>> På http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt
>
>Tak. Jeg kan se at jeg bruger R7A013. Kan jeg selv opdatere telefonen?
>Hvordan?
>
>Thomas
Nej du kan ikke selv opdatere den. Du kan henvende dig i Teleservice
http://www.teleservice.com/dk/dk.asp
Morten
morten@bowman.dk
| |
Kjeld Nielsen (01-11-2003)
| Kommentar Fra : Kjeld Nielsen |
Dato : 01-11-03 18:52 |
|
Den 01/11-2003 klokken 13:36, skrev Morten Bowman Hansen
<FJERNnewsNOSPAM@bowman.dk> i
<96a7qv0vrltrhl5jv345h4l5em5qtmbkis@4ax.com>:
> Måske en opdatering til R8A hjælper.
Den 01/11-2003 klokken 17:45, skrev Ole Rasmussen
<newsgroup@FJERN.melby-online.dk> i
<geo7qv4goeqf46hattoltuni907ftsqp5h@130.133.1.4>:
> det kan nok 'næsten' betegnes som en generel fejl ! - Ihvertfald er jeg
> konkret vidende om 4 stk. T68i som alle i sidste uge, i forbindelse med
> Orange's 98,- kr's kampagne, blev solgt hos Elgiganten Hillerød,
> samtlige har det problem du nævner ! - Eneste løsning er en
> opgradering til nyeste software, som vist hedder: R8A015
Mange tak for svarene.
Jeg må ud af starthullerne på mandag
Med venlig hilsen,
Kjeld
| |
mobilmus (03-11-2003)
| Kommentar Fra : mobilmus |
Dato : 03-11-03 00:58 |
|
Hej!
Jeg har også investeret i en SE t68i - købt hos Telekæden m/Sonofon
Variant - for 3 uger siden. Sikrede mig efterfølgende at softwaren
R8A015 var installeret i telefonen, hvilket var tilfældet. Jeg troede
derfor, at jeg havde været heldig, men NEJ jeg har allerede adskillige
gange oplevet følgende FEJL:
- telefonen fryser ved opkald (batteriet skal tages ud)
- afsendelse af sms er nogle gange ikke muligt - får da meddelelsen at
sms'en er gemt i "ikke afsendt"... - en meddelelse der kontinuerligt
kommer igen for hver gang jeg forsøger at sende sms'en. Når dette sker,
har jeg i øvrigt fundet ud af, at der INGEN forbindelse er til
telefonen, for når jeg senere slukker/tænder for telefonen kommer der
pludseligt en masse beskeder ind...
- telefonen accepterer ofte ikke min pinkode... Det betyder, at jeg skal
indtaste pinkoden op til 6 gange, før den accepterer den - hvis jeg
ellers er så heldig - for andre gange ender det med at telefonen angiver
flg.: "Indsæt korrekt sim-kort". Jeg skal da have fat i puk-koden
igen...
Jeg har nu sendt telefonen til reparation gennem Telecare, og håber, at
jeg om 14 dage får en funktionel mobiltelefon retur :-/
Mvh
Maria
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"
| |
mobilmus (03-11-2003)
| Kommentar Fra : mobilmus |
Dato : 03-11-03 00:58 |
|
Hej!
Jeg fik for 3 uger siden købt en SE 68i hos Telekæden m/Sonofon Variant.
Jeg sikrede mig, at den nyeste sofware R8A015 nu også var installeret på
telefonen, hvilket var tilfældet. Jeg troede, at jeg var én af de
heldige, men NEJ jeg har siden adskillige gange oplevet følgende FEJL:
- telefonen fryser ved opkald (batteriet må da tages ud)
- afsendelse af sms er ikke muligt - telefonen angiver at sms'en er gemt
i "ikke afsendt" - hvilket den bliver ved med at angive for hver gang
jeg forsøger at sende/videresende en besked. Jeg har i øvrigt fundet ud
af, at der ingen forbindelse er til telefonen når dette sker, i det jeg
ved at slukke/tænde telefonen igen pludseligt modtager en masse beskeder
fra venner og familie.
- pin-koden accepteres ikke. I dette tilfælde skal pinkoden indtastes op
til 6 gange før telefonen til sidst accepterer den - andre gange vises
følgende besked på displayet "indsæt korrekt sim-kort". Jeg bliver da
atter tvunget til at indtaste puk-koden.
Jeg har nu sendt telefonen til reparation gennem Telecare. Jeg håber nu
at jeg om 14 dage får en funktionel mobiltelefon retur.
Mvh
Maria
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"
| |
Morten Bowman Hansen (03-11-2003)
| Kommentar Fra : Morten Bowman Hansen |
Dato : 03-11-03 12:55 |
|
On Sun, 02 Nov 2003 23:57:57 GMT, "mobilmus" <mobilmus.news@kandu.dk>
wrote:
>Hej!
>
>Jeg fik for 3 uger siden købt en SE 68i hos Telekæden m/Sonofon Variant.
>Jeg sikrede mig, at den nyeste sofware R8A015 nu også var installeret på
>telefonen, hvilket var tilfældet. Jeg troede, at jeg var én af de
>heldige, men NEJ jeg har siden adskillige gange oplevet følgende FEJL:
>
>- telefonen fryser ved opkald (batteriet må da tages ud)
>- afsendelse af sms er ikke muligt - telefonen angiver at sms'en er gemt
>i "ikke afsendt" - hvilket den bliver ved med at angive for hver gang
>jeg forsøger at sende/videresende en besked. Jeg har i øvrigt fundet ud
>af, at der ingen forbindelse er til telefonen når dette sker, i det jeg
>ved at slukke/tænde telefonen igen pludseligt modtager en masse beskeder
>fra venner og familie.
>- pin-koden accepteres ikke. I dette tilfælde skal pinkoden indtastes op
>til 6 gange før telefonen til sidst accepterer den - andre gange vises
>følgende besked på displayet "indsæt korrekt sim-kort". Jeg bliver da
>atter tvunget til at indtaste puk-koden.
>
>Jeg har nu sendt telefonen til reparation gennem Telecare. Jeg håber nu
>at jeg om 14 dage får en funktionel mobiltelefon retur.
Det passer jo bre med at der er fejl i mange mobiltelefoner
Køb brugt, så er de testet
Morten
morten@bowman.dk
| |
|
|