Rush
Fra : Dag Stinus

Dato : 01-11-03 21:57

Jeg sidder lige og nyder den splinternye 3-dobbelt live-CD "Rush in Rio" med
canadiske Rush. Små tre timers koncertoptagelse fra 23. november 2002 foran
40.000 begejstrede brasilianere. Det hele kan også nydes på dobbelt-DVD'en i
lækkert 16:9-billede med DD 5.1 lyd (region 1 udgaven er udkommet og region
2 udgaven udsendes sidst i denne måned).

Desværre har jeg aldrig selv oplevet Rush live selvom jeg har været fan
siden starten af 80'erne - siden Grace Under Pressure. Seneste besøg i
Europa ligger mere end 10 år tilbage og om Rush begiver sig ud på en ny
trans-atlantisk turné vides ikke.

Hvor stor en fanskare har Rush i Danmark og hvor mange ville, ligesom jeg,
gøre hvad som helst for at skaffe en billet hvis de skulle lægge vejen forbi
Danmark eller et af vores nabolande for at give koncert?

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : JR

Dato : 04-11-03 12:32

Ha, jeg har været fan siden Hemispheres.

Kommer de til DK er jeg der som et søm.

Jim Radmer
www.radmer.dk

Fra : Andreas Jørgensen

Dato : 04-11-03 13:00

Rart at høre at der er andre, som har ventet med længsel på både 2CD og DVD.

Jeg selv havde den store fornøjelse at se Rush i 1992 i Hannover på RTB
turen og det er stadig den bedste koncert jeg nogensinde har været til
(*snøft*)

Mvh.
Andreas

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-03 00:26

"Andreas Jørgensen" <majestyk12@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg selv havde den store fornøjelse at se Rush i 1992 i Hannover på RTB
> turen og det er stadig den bedste koncert jeg nogensinde har været til

Heldige asen!!

Mvh. Finn