Kinesisk restaurant i Aarhus?
Fra : Falcon

Dato : 01-11-03 13:15

Jeg skal en tur til Aarhus på Torsdag d 6/11 og har så lyst til en
gang kineser mad. Er der nogen der har adresse på en China Restaurant
der har buffet og har åbent fra ca kl 13

mvh Falcon

Fra : Trinita

Dato : 01-11-03 15:46

> Jeg skal en tur til Aarhus på Torsdag d 6/11 og har så lyst til en
> gang kineser mad. Er der nogen der har adresse på en China Restaurant
> der har buffet og har åbent fra ca kl 13

China Wok house ligger på gågaden, sønder allé 9 deres telefonnummer er 86
12 69 23, så kan du jo ringe og høre deres åbningstider og om det er
nødvendigt at bestille bord. Jeg ved de plejer at have en lækker buffet om
eftermiddagen men jeg ved ikke om de har den længere.
VH Lisbeth

Fra : Mads Toftum

Dato : 01-11-03 16:03

On Sat, 01 Nov 2003 13:14:41 +0100, Falcon <jornlundtoft@hotmail.com> wrote:

> Jeg skal en tur til Aarhus på Torsdag d 6/11 og har så lyst til en
> gang kineser mad. Er der nogen der har adresse på en China Restaurant
> der har buffet og har åbent fra ca kl 13

Dragen ved åen - deres buffet ting er ikke vildt ophidsende (uden dog
at være dårligt), mens de almindelige ting på spisekortet plejer at
være ganske gode.

vh

Mads Toftum
--
Speaking at ApacheCon 2003 - http://ApacheCon.com/
T03, "Apache 2 mod_ssl tutorial" (3h)

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-11-03 16:44

"Falcon" <jornlundtoft@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg skal en tur til Aarhus på Torsdag d 6/11 og har så lyst til en
> gang kineser mad. Er der nogen der har adresse på en China Restaurant
> der har buffet og har åbent fra ca kl 13

Restaurant Lotus, Frue Kirkeplads 1, 8000 ÅRHUS C Telefon: 86126533 er bedre
end de allerede nævnte. Om den har åbent fra kl. 13 ved jeg dog ikke.

Gammel anmeldelse kan læses her:
http://www.spiseguiden.dk/script/print3.asp?id=86126533

Mvh. Lisbeth

Fra : Falcon

Dato : 01-11-03 18:22

On Sat, 1 Nov 2003 16:43:50 +0100, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbethjacobsen_news @ hotmail.com> wrote:

> [...]
>end de allerede nævnte. Om den har åbent fra kl. 13 ved jeg dog ikke.

Tak for alle forslagene, nu har jeg da noget at gå efter.

mvh falcon

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 04-11-03 17:28

Falcon <jornlundtoft@hotmail.com> wrote:

> Tak for alle forslagene, nu har jeg da noget at gå efter.

Bare lige et ekstra forslag.
The Great Wall, Banegårdspladsen 2, lige overfor banegården.
Virkelig velsmagende mad til en fair pris. Véd ikke om de har buffet, og
kender ikke deres åbningstider.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen