MacSoup - langsomt opfattende?
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 01-11-03 12:33

Når jeg har skrevet et indlæg, slutter jeg mit besøg i MacSoup med at
taste Æble K. Jeg genåbner listen over nye indlæg i forventning om at se
mit eget. Det er der ikke. Jeg genstarter MacSoup og prøver igen med
samme resultat. Derpå går jeg et ærinde i byen og prøver derpå igen. Og
nu kan MacSoup godt vise mit indlæg.

Hvor opstår forsinkelsen?

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Karl Antz

Dato : 01-11-03 12:41

Ove Steen Smidt <xossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> mit eget. Det er der ikke. Jeg genstarter MacSoup og prøver igen med
> samme resultat. Derpå går jeg et ærinde i byen og prøver derpå igen. Og

.... den opstår såmænd hos din newsserver - indlægget skal downloades
derfra for at dukke op på din maskine.
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Jens

Dato : 02-11-03 00:54

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> ... den opstår såmænd hos din newsserver - indlægget skal downloades
> derfra for at dukke op på din maskine.

Jeg kan da skrive et indlæg, taste Æble+k, se indlægget blive uploadet,
se indlæg blive hentet fra serveren, og finde mit eget indlæg imellem de
andre nye.

--
/ Jens
Min afsenderadresse virker uden ændringer.

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 02-11-03 00:03

Jens <spam@finds.dk> wrote:
> Jeg kan da skrive et indlæg, taste Æble+k, se indlægget blive uploadet,
> se indlæg blive hentet fra serveren, og finde mit eget indlæg imellem de
> andre nye.

Meget muligt - men du bruger jo heller ikke TDC (Totalløsninger)! :)

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-11-03 18:43

Hans Henrik Hansen <sleth2vh@webspeed.dk> wrote:

> Meget muligt - men du bruger jo heller ikke TDC (Totalløsninger)! :)

Jeg synes, det skifter hos TDC. Særligt hvis de har haft problemer og
har opgraderet eller skiftet et eller andet. I perioder kan man se
indlægget med det samme. I andre går der lidt tid. Men det er vist højst
få minutter.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 02-11-03 20:17

> [...]
> har opgraderet eller skiftet et eller andet. I perioder kan man se
> indlægget med det samme. I andre går der lidt tid. Men det er vist højst

Det er også sådan, jeg oplever det.

Ove Steen

Fra : Jesper

Dato : 01-11-03 13:20

> [...]

> mit eget. Det er der ikke. Jeg genstarter MacSoup og prøver igen med
> samme resultat. Derpå går jeg et ærinde i byen og prøver derpå igen. Og

TDC Totalløsninger tager åbenbart tid, i al fald når der er tale om
nyhedsindlæg
global village idiots. - Paul Ginsparg.