Er det muligt at vise et browser vindue me~
Fra : Michael Jensen

Dato : 01-11-03 01:12

Hejsa

Er det muligt at køre et program på computeren og så lade tvtool vise et
andet program på tv'et

Fx. i "Desktop Extension Mode" kan man vise en film på tv'et, men kunne
dette ikke lige så godt være en browservindue?

Jeg har nemlig en hjemmeside(noget diasshow) jeg gerne vil vise på en
projekter, samtidig med at jeg bruger computeren uden at det kan ses på
projektoren.

Er dette muligt?

Michael Jensen
Michael[SNABEL]ogj[PRIK]DK

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-11-03 01:28

"Michael Jensen" <michaelFJERN@ogjPRIK.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har nemlig en hjemmeside(noget diasshow) jeg gerne vil vise på en
> projekter, samtidig med at jeg bruger computeren uden at det kan ses på

Hvis du har et grafikkort med TV-out, så kan du godt.

Kim Larsen

Fra : Michael Jensen

Dato : 01-11-03 20:13

Kim Larsen wrote:
> "Michael Jensen" <michaelFJERN@ogjPRIK.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du har et grafikkort med TV-out, så kan du godt.

Hvad kræver det af software og hvordan gør man?

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-11-03 20:37

> Hvad kræver det af software og hvordan gør man?

Hvis du har et grafikkort med TV-out, så er der forskelligt software der kan
bruges, men du skal finde ud af hvilket kort du har, gå så til producentens
hjemmeside og find driver og muligvis andet der og få det installeret.

Kim Larsen

Fra : Michael Jensen

Dato : 02-11-03 21:23

Kim Larsen wrote:
> [...]
> der kan bruges, men du skal finde ud af hvilket kort du har, gå så
> til producentens hjemmeside og find driver og muligvis andet der og

Jeg har Geforce FX 5200 og har lige været inde på Nvidea's hjemmeside uden
at finde noget jeg syntes jeg kunne bruge.

Hvilken software bruger du til styring af tv-out?

Jeg har lige hentet tvtool så som ser udemærket ud, men har ikke lige fundet
ud af om programmet kan det? kan det det?

Michael Jensen
Michael[SNABEL]ogj[PRIK]DK

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-11-03 00:13

> [...]
fundet
> ud af om programmet kan det? kan det det?

Nu har jeg ikke lige et GeForce kort, men et fra ATI, men begge kort har
øjensynligt TV-out.
Du har været inde i opsætning af skærm og så videre og kigge. Jeg mener at
kunne huske, fra min svoger, at der er en hel del indstillinger der, også
til TV-out.

Kim Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-11-03 00:16

> [...]
fundet
> ud af om programmet kan det? kan det det?

Hvis du kigger på linket, så er der en masse hjælp at hente der.
http://www.nvidia.com/page/support_faqs.html

Kim Larsen