kørselsregnskab
Fra : land

Dato : 17-10-03 21:37

Hvordan skal et kørselsregnskab udformes når man bruger egen bil i sin egen
virksomhed. Et det nok at skrive hvad km tælleren stod på da man kørte
hjemmefra og hvad den stod på da man kom hjem og man så skriver ruten fx
Holbæk --> Birkerød --> Vig --> Holbæk 220 km eller skal der stå afstenden
fra det ene sted til det andet. Skal man også skrive hver gang man køre
privat?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 18-10-03 11:36

"land" <lanthermus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemmefra og hvad den stod på da man kom hjem og man så skriver ruten fx
> Holbæk --> Birkerød --> Vig --> Holbæk 220 km

Ja

eller skal der stå afstenden
> fra det ene sted til det andet. Skal man også skrive hver gang man køre
> privat?

Ja

Hvis du sender mig en valid e-mail adresse, så kan jeg maile dig et regneark
jeg har lavet og som er blevet godken i de 10 år jeg har brugt det. (det
udregner også driftsomk. og kan lave en statistik. ligesom det også kan
udregne hvormange kørepenge en ansat der bruger egen bil skal have (hvis man
bruger alle funktionerne)

Peter
P.S. fjern "en" i min mailadresse

Fra : land

Dato : 18-10-03 19:57

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> eller skal der stå afstenden
>
> Ja
>
> Hvis du sender mig en valid e-mail adresse, så kan jeg maile dig et

godt tilbud din postkasse er bare fyldt

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 18-10-03 22:57

"land" <lanthermus@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> godt tilbud din postkasse er bare fyldt

ups fyldt med spam på kun 3 dage

prøv denne: peter-n(det mærkelige tegn)post4.tele.dk

den bliver tømt hver dag

Peter