Advokat-sløvhed
Fra : Hans volkemann

Dato : 07-10-03 10:38

Hej ng

Jeg har et lille problem, som jeg håber I kan give nogle bud på at løse.

Jeg er blevet involveret i en arve-sag, som omhandler boet efter min farmor
og farfar.
Da min far har frasagt sig arven, er det nu min onkel og jeg, der skal arve.
Problemet er, at arven består af tre huse, som skal afvikles. Vi har fundet
en køber til to af husene, men advokaten, som behandler sagen, er meget
sløv. Jeg har ringet til ham i snart to måneder, men ingenting sker.....

Hvad kan man gøre i sådan en situation? Er der nogen specielle tiltag, man
kan gøre for at få "sat skub i tingene"?

Mvh
Hans

Fra : Carsten

Dato : 07-10-03 10:59

"Hans volkemann" <Hans@volkemann.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad kan man gøre i sådan en situation? Er der nogen specielle tiltag, man
> kan gøre for at få "sat skub i tingene"?

Find en anden Advokat!

Carsten

Fra : Else Holm

Dato : 07-10-03 13:18

"Carsten" <Sp@m.nothanks> skrev i en meddelelse
> "Hans volkemann" <Hans@volkemann.dk> skrev i en meddelelse

<klip>

> Find en anden Advokat!
>
> Carsten

Nu kommer det lidt an på, hvordan advokaten er kommet ind i billedet,
men hvis han er bobestyrer, ville jeg i første omgang kontakte
skifteretten - det hjælper så regel på tempoet!

--
Else