Danmarks billigste mobiltelefon.
Fra : jokum snusk

Dato : 29-10-03 16:17

Hej Gruppe

Nu har jeg så fundet ud af hvilken telefon jeg skal have: Nokia 6230.
Det var lige sådan en telefon jeg ledte efter.
Men den kommer desværre først i 1. kvartal 2004 ( læs: maj-juni )

Min gamle telefon, Ericsson T68 er desværre ikke til meget mere.
Men en fantastisk telefon så længe det varede.

Så i mellemtiden vil jeg jeg gerne bare have en telefon der kan ringe og
ringes op.

Så spørgsmålet lyder hvad skal jeg købe?
Hvilket skyggeabon. skal jeg oprette? Hvilken telefon skal jeg købe?

JS

Fra : Jacob Winther

Dato : 29-10-03 17:02

Kunne et bud være Alcatel 525 uden abo.

http://uab.netget.dk/product.asp?product=519

mvh Jacob

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 29-10-03 18:48

> [...]
> ringe og ringes op.
>
> Så spørgsmålet lyder hvad skal jeg købe?
> Hvilket skyggeabon. skal jeg oprette? Hvilken telefon skal jeg

Jeg ville købe en brugt, som ikke er låst, og så benytte det nuværende
abonement.
kig i news:dk.narked.privat.telefon.mobil eller www.dba.dk eller
www.gulgratis.dk
der er bla. Alcatel one touch ikke simlåst til 150,-

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Jensb

Dato : 30-10-03 09:52

"jokum snusk" <jokum_snusk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
> Så spørgsmålet lyder hvad skal jeg købe?
> Hvilket skyggeabon. skal jeg oprette? Hvilken telefon skal jeg købe?

Tror jeg ville tjekke om Elgiganten har flere T68i tilbage, med Orange
Match:

T68i - 99 kr
Oprettelse - 99 kr
Match - 6 x 40 kr

Ialt 438 kr.

Om et halvt år får du så låsekoden, og sælger den igen uden SIM-lås, til en
rimelig pris.

Jens

Fra : Per Thomsen

Dato : 30-10-03 10:53

> [...]
> Match - 6 x 40 kr
>
> Ialt 438 kr.
>
> Om et halvt år får du så låsekoden, og sælger den igen uden SIM-lås, til

Ja eller betal kr 100 for at låse den op, læg så Match SIM-kortet i skuffen
i 6 mdr.

Per