Email til sms (Telmore)
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-10-03 20:45

Hejsa
Kan man ikke sende fra email til sms med telmore?
Ala mobilnummer@telmore.dk ??

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-10-03 20:47

Morten Bowman Hansen skrev:

>Kan man ikke sende fra email til sms med telmore?

Nej.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola og Nokia-telefoner op!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-10-03 23:04

On Tue, 28 Oct 2003 20:47:26 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

> [...]
Tak, men øv

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 29-10-03 21:38

Morten Bowman Hansen <FJERNnewsNOSPAM@bowman.dk> skrev:
>Hejsa
>Kan man ikke sende fra email til sms med telmore?
>Ala mobilnummer@telmore.dk ??
>
>Morten
>morten@bowman.dk

-- Det kan man da, har jeg lige læst på Telmores hjemmeside. Der
står at den bliver sendt via dit telefonnummer. Du skal gå ind på
din personlige side på Telmore, jeg går ud fra du har Telmore
abbonement?
Lisbeth

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 29-10-03 22:47

On 29 Oct 2003 20:38:15 GMT, Lisbeth Sejberg <fennec@post5.tele.dk>
wrote:

> [...]
>står at den bliver sendt via dit telefonnummer. Du skal gå ind på
>din personlige side på Telmore, jeg går ud fra du har Telmore

Hvor præcist læser du det henne? Jeg mener ikke websms, men fra mit
eget emailprogram.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 29-10-03 22:52

"Lisbeth Sejberg" wrote in message
> -- Det kan man da, har jeg lige læst på Telmores hjemmeside. Der
> står at den bliver sendt via dit telefonnummer.

Er du sikker på at det ikke var omvendt? Altså sms til email? For det kan
man sagtens... Den anden vej har de, så vidt jeg ved, lukket for for lang
tid siden.

Hygge...
Daniel

Fra : Per Thomsen

Dato : 30-10-03 09:47

> Er du sikker på at det ikke var omvendt? Altså sms til email? For det kan
> man sagtens... Den anden vej har de, så vidt jeg ved, lukket for for lang
> tid siden.
Ja de kunne jo ikke tjene penge på det.

Per

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-10-03 10:24

On Wed, 29 Oct 2003 22:51:58 +0100, "Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk>
wrote:

>Er du sikker på at det ikke var omvendt? Altså sms til email? For det kan
>man sagtens..

Hvordan gør man det?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 30-10-03 11:21

"Karsten Jensen" wrote in message

> Hvordan gør man det?

Går ind i skriv beskeder. Som det første skriver du email-adressen,
mellemrum, og så din besked. Derefter sender du til nr. 200 (når man har
TDC/Telmore).
Hvis din mobil er nyere og har skriv email funktion kan du også bruge den.
Fordelen er at du så bare kan vælge modtageren først vha telefonbogen, og
slipper for at skrive email adressen hver gang...

Du kan forresten også sende sms til fax. Så vidt jeg husker så starter man
bare beskeden med *fax# og bagefter sender til fax-nummeret... Så kommer en
fin A4 side med TDC logo og det hele

Hygge...
Daniel

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-10-03 21:12

On Thu, 30 Oct 2003 11:21:01 +0100, "Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk>
wrote:

> [...]
>Fordelen er at du så bare kan vælge modtageren først vha telefonbogen, og
>slipper for at skrive email adressen hver gang...

Det virkede sgu helt fint *GG*

Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 02-11-03 21:37

Daniel Alstrup <4junk@FJERNc.dk> skrev:
> [...]
>xt.news.tele.dk...
>Er du sikker på at det ikke var
>omvendt? Altså sms til email? For det kan

-- Sorry !! nu læste jeg lige spørgsmålet igen, det var det
omvendte der blev spurgt om.
Skal ikke ske igen
Lisbeth