Helvedes ild
Fra : Marianne Bach

Dato : 13-04-01 20:48

Hej
Oplysninger/erfaringer med denne smertefulde sygdom søges. Jeg har læst
beskrivelserne på netdoktor, men er mere interesseret i at høre fra personer
der kender til sygdomsforløbet, og hvordan sygdommen udvikler sig m.m.

På forhånd tak for alle svar.

vh
Marianne

Fra : Per A. Hansen

Dato : 19-04-01 10:13

Marianne Bach <m.bach@mail.tele.dk> skrev i en
> [...]
personer
> der kender til sygdomsforløbet, og hvordan sygdommen udvikler sig m.m.

I mit tilfælde søgte jeg læge kort tid efter der begyndte
i højre side. Derfor blev behanding med Zovir-salven påbegyndt kort
tid efter udbrud.
I løbet af ret kort tid var det ovre og jeg har stort set ikke mærket til
det
siden,
Hvis behandling påbegyndes for sent vil der være risiko for at den ikke
bliver effektiv - ifølge min læges udsagn.

Per A. Hansen

Fra : flemming

Dato : 27-04-01 10:49

Jeg vil prøve cat´s claw eller bio normiliser

jeg har læst nogle referancer på følgende adresse:

www.darwin4u.dk

og historier
--
Best regards