Fjerne operatør logo på n6100?
Fra : Frank Sørensen

Dato : 28-10-03 00:35

Jeg har bredbånd og en infrarød forbindelse.
Er der et program jeg kan bruge til at fjerne mit operatør logo via den
infrarøde forbindelse?

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Bent F.

Dato : 28-10-03 02:14

Med din telefon "wapper" du ind på denne adresse og trykker "gem"
så er dit operatørlogo væk fra displayet.
http://www.victorynet.de/wap/logos/blank.cod

Fra : Frank Sørensen

Dato : 28-10-03 09:44

Bent F. wrote:
> Med din telefon "wapper" du ind på denne adresse og trykker "gem"
> så er dit operatørlogo væk fra displayet.
> http://www.victorynet.de/wap/logos/blank.cod

Takker, men jeg er ret ny til de her ny modens mobiler.. hehe

Når jeg er inde i Tjenester og Gå til adresse så siger den noget i retning
af kontroller ip-adresse??
Jeg fik mobilen igår og har ikke indstillet noget endnu, skal man indstille
noget bestemt inden man kan "wappe"?
Og er det nødvendigt at have GPRS?

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 28-10-03 09:56

"Frank Sørensen" wrote in message
> [...]
> af kontroller ip-adresse??
> Jeg fik mobilen igår og har ikke indstillet noget endnu, skal man

Ja, du skal hente en indstilling fra din operatør... Du kan hente denne på
den pågældende operatørs hjemmeside...

For TDC/Telmore er den f.eks.:
Opkaldsnummer: +45 4039 0909
I.P.: 194.182.251.015
Brugernavn: tdk
Password: waptdk
Opkaldstype: ISDN
Startside: http://wap.tdcmobil.dk

> Og er det nødvendigt at have GPRS?

Nej. Forskellen er, at med GPRS betaler du kun for datamængde, og ikke tid
(og desuden kan man stadig ringe til mobilen mens den wapper). Uden GPRS,
dvs almindeligt dataopkald, betaler man minuttakst ligesom når man ringer...

Hygge...
Daniel