..Siemens S55 slukker hele tiden..
Fra : BoXter

Dato : 25-10-03 20:25

Min S55 slukker hele tiden... :S

Den er tit slukket når jeg finder den frem, selv om tastaturlås er på, så er
den aligevel slukket..

Den er blevet opdateret og kan "auto-sluk" er på manuel..

Hvad kan da være galt..???

Mvh BoXterBoss...

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 25-10-03 21:05

Hej

Havde samme problem med min T68i. Den var til service 2 gange for det.
opdagede ved en tilfældighed på nettet, at der faktisk var indbygget i
softwaren, at hvis man holdt OFF knappen nede i 10 sek, med tastatur lås
til, så skulle den slukke (fik det også verificaret hos Ericsson support).
Og det skete så ofte når jeg havde den i bæltetasken, og satte mig på min MC

Så solgte jeg den T68i.

Lars

Fra : BoXterBoss

Dato : 25-10-03 22:12

Ja det er sgu ret trist... Min er mere eller mindre altid slukket når jeg
tager den op af lommen eller når jeg henter den hen fra bordet.. :S

D.v.s at deter ikke noget at gøre ved... Hmm....

Tak.. :)

Fra : Claus Andersen

Dato : 26-10-03 11:26

Hej
Jeg har også en S55 og det lyder som om der er en fejl i softwaren.
Hvis du er helt sikker på at "auto sluk" manuel alså at der ikke er et
flueben i "auto sluk"
Hvilken software har du?
Hvis du lige har opdateret til 16 prøv at opdatere igen, da jeg ikke har
hørt om denne fejl på S55 med SW opdatering 16.
Hvis ikke det virker ville jeg kontakt siemens eller der hvor du har købt
tlf. og få en garanti sag.

Hilsen

Claus

Fra : BoXterBoss

Dato : 26-10-03 19:32

Ja.. Jeg har opdateret til 16 et par gange.. Deter først noget som er kommet
her på det sidste.. :S

Ja jeg må heller prøve...

Takker...

Fra : Knud Berggreen

Dato : 26-10-03 19:50

On Sun, 26 Oct 2003 11:25:38 +0100, "Claus Andersen"
<no@reply.com> wrote:

> [...]
>Hvis du lige har opdateret til 16 prøv at opdatere igen, da jeg ikke har
>hørt om denne fejl på S55 med SW opdatering 16.

Jeg har heller ikke observeret denne fejl på min S55,
hverken før eller efter opdatering af softwaren.

>Hvis ikke det virker ville jeg kontakt siemens eller der hvor du har købt
>tlf. og få en garanti sag.

Også min anbefaling.

/Knud