Kraftig SMS-tone
Fra : Jens Johansen

Dato : 24-10-03 07:03

Jeg har en god gammel Nokia 9110i, som jeg egentlig primært har liggende i
vindueskarmen, og bruger af en grund, nemlig at den har en meget høj og
gennemtrængende SMS-lyd.

Jeg bruger den til at modtage alermer fra mit firmas overvågningssystem, og
der er derfor ret vigtigt, at den er høj nok til at vække mig om natten, og
også overdøve larmen fra børn, hunde fjernsyn etc.

Mine to andre telefoner er hhv. en Ericsson T610 og en Nokia 6310i, men jeg
har ikke kunne på dem til at være gennemtrængende nok. Kan man evt. hente en
"larmende SMS tone" et eller andet sted, og kan man evt. differentiere, så
kun SMS'er fra en (evt. to) afsendere benytter den høje tone, medens resten
bruger den normale?

mvh.

Jens

Fra : Kasper

Dato : 24-10-03 14:08

"Jens Johansen" <jens.johansen@sletdetteforatsendemigenmailsnooze.dk> wrote in message news:<bnaf3j$ip4$1@news.cybercity.dk>...
> Mine to andre telefoner er hhv. en Ericsson T610 og en Nokia 6310i, men jeg
> har ikke kunne på dem til at være gennemtrængende nok.

6310i: Prøv at rediger en af profilerne (menu->3->vælg en
profil->tilpas), således at Ringestyrke er 5 og sæt derefter "Signal
ved SMS besked" til personlig -find en god lang larmende ringetone,
f.eks Brave Scotland ... den spiller længe. Hvis du ikke bliver vækket
af dette, så ligger problemet et andet sted end ved telefonen

Nej, Ikke med Nokiaen.
Mvh Kasper