Samsung C100 og EasyGPRS
Fra : Frank Sørensen

Dato : 23-10-03 15:09

Hvordan får jeg EasyGPRS til at overføre til min samsung C100 mobi via af
min Infra røde usb ting?
I setup kan jeg kun vælge com1 eller com2??

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 24-10-03 18:09

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*REMOVE*adsl.dk> skrev i melding
> [...]
> min Infra røde usb ting?
> I setup kan jeg kun vælge com1 eller com2??

Hos meg kan jeg også velge IrDA. Det virker, vel og merke når jeg setter
overføringshastigheten på høyeste eller nest høyeste hastighet.

For øvrig er Samsung C100 en meget god telefon. Den er stilig, og den er
behagelig å bruke. Kalenderen er ikke all verden, men den gjør nytten.
Skjermen er litt liten. Den kan ikke lagre ord i T9-ordboken.
Batterikapasiteten er på papiret kun 90 timer, men jeg tror Samsungs
batteritider samsvarer bedre med det virkelige liv enn enkelte andre merker,
som kan ha til dels store avvik.

Ellers har her Samsung gjort et flott arbeid, og Samsungtelefonene er noen
av de med minst feil.

C100 er virkelig å anbefale!

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : lambertsen

Dato : 21-11-03 19:24

Jeg har lige et spørgsmål...
Hvor har du fået EasyGPRS fra, dette fulgte ikke med da jeg købte
telefonen. Kan det downloades fra internettet...?

http://www.kandu.dk/

Fra : Seth

Dato : 21-11-03 20:26

Be nice to people on your way up, coz you meet them on your way down...

Kan hentes på Samsung's side
http://www.samsung.com/Products/MobilePhone/support/index.htm

Mvh
Bo