Ny telefon SPV eller 3650
Fra : Ryan Kristensen

Dato : 22-10-03 15:21

Hej.

Jeg er på udkig efter en ny mobiltelefon, da min gamle Motorola er faldet
fra hinanden.
Kan ikke beslutte mig for, om det skal være en Nokia 3650 eller Orange SPV.
Hælder mest til SPV'en, da den har mp3-afspiller (min discman er også lige
ved at falde sammen).
Er der nogen grund til at foretrække Nokia 3650?
Kan SPV'en benyttes med andre abonnementer end Orange?
Kan Opera installeres på SPV'en, som det kan på 3650?

--
Ryan Kristensen

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 22-10-03 15:56

> [...]
SPV.
> Hælder mest til SPV'en, da den har mp3-afspiller (min discman er også lige

Mener absolut også 3650, 3660 og 6600 kan afspille mp3. Jeg kunne dog
forestille mig spv'en også kan tage WMA, hvilket måske er mere bøvlet med
Nokia'erne. Jeg tror måske også den type memory, spv'en benytter er
billigere end de MMC kort Nokia bruger, men jeg ved det ikke.

> Kan SPV'en benyttes med andre abonnementer end Orange?

Jeps, men der er måske nogle integrerede funktioner der ikke virker.

Mvh
Anders O

Fra : Henrik Andersen

Dato : 23-10-03 09:25

> Jeg kunne dog
> forestille mig spv'en også kan tage WMA, hvilket måske er mere bøvlet med
> Nokia'erne.
Det KAN den....

Jeg tror måske også den type memory, spv'en benytter er
> billigere end de MMC kort Nokia bruger, men jeg ved det ikke.
SPV'n bruger SD/MMC kort, de sidstnævnte koster, hvis ikke
det samme, så er de BILLIGERE...

> Jeps, men der er måske nogle integrerede funktioner der ikke virker.

Det er ganske få, du kan stadigt backe dine data på, det er ligeså nemt og
endda BILLIGERE end via GPRS hos Orange.

Du kan stadigt Syn'ce med Outlook, og du kan stadigt opdatere din SPV,
hvis du kan få sat GPRS op. Det KAN lade sig gøre, har dog ikke prøvet...

Alt i alt er der vist ikke noget du ikke kan med en anden operatør...

Men det er vist et par tricks ang opsætning af GPRS...

Mvh Henrik

Fra : Søren Christensen

Dato : 22-10-03 21:27

"Ryan Kristensen" <ryankristensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
newsrxf7hzjzr6tdig@news.inet.tele.dk...
> [...]
> Kan SPV'en benyttes med andre abonnementer end Orange?
> Kan Opera installeres på SPV'en, som det kan på 3650?

Vent evt lidt. 3650 kommer vidst i en "i" udgave med mere normalt tastatur.
Og ja den kan også spille
Mp3 når det rette installeres...

Venligst

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-10-03 23:19

Søren Christensen skrev:

>Vent evt lidt. 3650 kommer vidst i en "i" udgave med mere normalt tastatur.

Den hedder 3660.
Se evt. disse links:
http://www.nokia.com/nokia/0,,46653,00.html
http://www.nokia.dk/about/press/nmp.php?id=796727
http://www.nokia.com/nokia/0,8764,33325,00.html?appId=3660

>Og ja den kan også spille
>Mp3 når det rette installeres...

Det mener jeg er rigtigt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Nokia-telefoner op derhjemme!

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 25-10-03 14:35

> Vent evt lidt. 3650 kommer vidst i en "i" udgave med mere normalt
tastatur.
> Og ja den kan også spille
> Mp3 når det rette installeres...

Kan den mere end SPV? - Udover integreret kamera.