Datakabel til Nokia 3510/3510i ?
Fra : Michael Pedersen

Dato : 22-10-03 07:57

Jeg har set at Thansen Gruppen, sælger et datakabel til Nokia 3510
serien.
Er det bare noget billigt skrammel eller hvad?

Vi er en ungdomsradiostation, der vil bruge det til at hente
smsbeskeder ind på computeren, men vi vil ikke gå ud og købe en ny
telefon...
Med mindre at der er nogen der vil lave en "bytte" handel...

MVH Michael Pedersen

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 22-10-03 10:57

Kablet virker fint....

Men ja - det er lidt billigt i det... (Det er dog meget magen til det du kan
få andre steder....)

De "ben" som skulle sørge for at kabel-hovedet bliver nede i telefonen,
virker slet ikke.... (de kan slet ikke få fat)

Men ellers er det ok... hvis datakabler skal sidde i telefonen hele tiden,
så tag skumgummi-"fjederen" af, - sæt kablet i, og giv den en gang tape - så
den ikke hopper op...

Mvh Esben
Gratis billeder til mobilen www.Fluii.dk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 25-10-03 05:40

"Michael Pedersen" <michael2000@jubiipost.dk> wrote in message
> Jeg har set at Thansen Gruppen, sælger et datakabel til Nokia 3510
> serien.
> Er det bare noget billigt skrammel eller hvad?

Vær lige opmærksom på at der er 2 foeskellige kabler...

Det ene virker til N3510 og det andet til BÅDE N3510 og N3510i...

Jeg har en N3510i, og det fungerer fint, både med det medfølgende software
og med Oxygen Phone Manager II

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 25-10-03 11:20

Nejda!