T68i og problemer med opkald.
Fra : Peter

Dato : 20-10-03 21:31

Hejsa

Jeg har en T68i med TDC, desværre oplever jeg ofte at jeg ikke kan ringe op
fra telefonen. Telefonen forsøger at at kalde op, men "afslutter" opkaldet
efter ca 3 sek uden forbindelse.

Når disse symptomer optræder er det ikke muligt at ringe til telefonen eller
modtage sms'er, det er fuldt signal i displayet på GSM og GPRS, men den er
ligesom "ikke på nettet".

Jeg orker næsten ikke at sende den til rep. (den er 3 mdr. gammel) da de
helt sikkert ikke kan finde en periodisk fejl, og TDC påstår hårnakket at
det ikke er deres net den er gal med.

Er der andre der har oplevet lignende problemer?

MVH

Peter

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 20-10-03 23:41

"Peter" <pgm@sletdette.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ikke er deres net den er gal med.
>
> Er der andre der har oplevet lignende problemer?

Check din software-version; er den ældre en R6axxxxx så få den opdateret !
Har oplevet det samme - min bror måtte i huj og hast købe en nu T68i'er lige
før påske, da han oplevede samme problem.
Han kan ikke undvære mobilen i sit daglige arbejde og de (Teleservice !)
sagde til ham at det nok var 1800-sender/modtageren der var brændt af.
Jeg læste så en del herinde om dette problem i forbindelse med GPRS og
overtog den, fik opdateret S/W'en (fra R3axxx) og har ikke haft eet eneste
problem siden !
Underligt igen og igen at læse at Teleservice stadig fortæller folk denne
skrøne og ombytter mobilerne.....
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Georg

Dato : 21-10-03 00:35

"Hvordan checker man egentligtaget softwareversionen på en t68i`er?

Georg

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 21-10-03 00:46

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Hvordan checker man egentligtaget softwareversionen på en t68i`er?
>
> Georg

Ericsson T68i R8A015 *** Yes

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

begin 666 pilho.gif
M1TE&.#EA#0`)`( ``````/___RP`````#0`)`$ "$(R/J0KM#]:)<E9#+]8A
$+U\`.P``
`
end

begin 666 pilve.gif
M1TE&.#EA#0`)`( ``````/___RP`````#0`)`$ "$(R/J0KM#U!<DJ9)L=4V
$\%,`.P``
`
end

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 21-10-03 00:50

"Jesper Hedegaard" <jo-tak-til.spam@fis-af.dk> skrev i en meddelelse

> "Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ericsson T68i R8A015 *** Yes
>

> --
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Mvh
> Jesper
> GS500E når vejret spiller
> Volvo når det spilder

OK - den klip-og-klister gik vist ret godt.....
Så du må selv finde det her:
http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt under Ericsson -
softwareoversigt

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Peter

Dato : 21-10-03 19:18

Hej igen, og tak for svarene.

Min software version er R5C001 , så jeg vil få den opdateret hurtigst
muligt.

mvh

Peter

Fra : Vescol

Dato : 07-11-03 16:36

Jeg har fuldstændigt samme problem, fik min opgraderet for ½ år siden
til R7A013. Det er IKKE løst i denne version.

Nogen som kan bekræfte at det er løst i R8A015 ?

mvh Ole

Fra : Nille

Dato : 08-11-03 00:09

Hej
Jeg var den "lykkelige" ejer af en T68i, med samme problemer.
Jeg fik den opgraderet hos TDC Erhvervscenter i Kolding, men det hjalp ikke.

TDC sendte den ind til Sony-Ericsson til reperation, men de kunne ikke lave
den,
så de ville sende mig en ny, men de havde ikke nogen, så jeg måtte vente.
Da jeg havde ventet en uges tid, tog jeg kontakt til TDC og sagde jeg ikke
ville vente mere,
hvorefter de tog kontakt til Sony-Ericsson, som bevilgede mig en
Sony-Ericsson T610

MVH. Nille