Nokia 3510i - email/billige beskeder
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-10-03 22:54

Jeg skriver mange SMSer til en person med Nokia 3510i, det begynder at
blive lidt halvdyrt, så jeg overvejer at finde en anden løsning.

Findes der en "let" emailklient til Nokia 3510i? I så fald, så kan jeg
oprette en mailadresse kun til brug for denne telefon (og en til min
egen telefon), og så skrive via mail (over GPRS). Emailklienten skal
umiddelbart ikke bruges til andet, så det skal være nemt at lave et
reply (eller sende til emailadressen opgivet adressebogen). Hvis det
er muligt telefonen selv tjekker for nye mails (med fast interval), så
er det jo også et hit, men kan det lade sig gøre "i baggrunden"?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse bl.a. Nokia 3310, 3410 og 3510 derhjemme!

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 20-10-03 08:33

Jeg ved ikke om den opfylder dine behov, men du kan i hvertfald downloade
en mailklient som virker på 3510i på flg. adresse:
http://www.nubix.com/eng/produkte/fs_downloads.html
Det er en 30 dages/20 mails demoversion - hvis du kan bruge den, koster den
den svimlende sum af 5 euro..
Jeg har prøvet den på min 3510i, og den virker udmærket.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jim Andersen

Dato : 20-10-03 13:30

Lasse Hedegaard wrote:
> Jeg skriver mange SMSer til en person med Nokia 3510i, det begynder at
> blive lidt halvdyrt, så jeg overvejer at finde en anden løsning.
>
> Findes der en "let" emailklient til Nokia 3510i?

Kan du ikke fortælle en nybegynder lidt om hvorfor det er bedre med mail end
med sms ?

/jim