T610 Software version ?
Fra : Johnt

Dato : 17-10-03 23:52

Er der en som kan hjælpe med hvordan jeg ser hvilken software version der er
i min T610

For at finde ud af hvilken version Firmware din telefon er udstyret med skal
du i standby mode trykke følgende kombination "> * <<* <*".

Hvordan indtaster jeg disser tegn ?
* kan jeg godt finde, men hvad med de øvrige tegn

På forhånd tak for hjælpen

Hilsen

Johnt

Fra : John

Dato : 18-10-03 00:14

"Johnt" <listme@listme.dsbl.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> du i standby mode trykke følgende kombination "> * <<* <*".
>
> Hvordan indtaster jeg disser tegn ?
> * kan jeg godt finde, men hvad med de øvrige tegn

He he... den har jeg også siddet med.

Du starter med at vippe joystick'et til højre, trykker *, vipper joystick'et
to gange til venstre, trykker *, vipper joystick'et en gang til venstre og
trykker * - herefter kommer du ind i en menu hvor du blandt andet kan tjekke
firmware m.m..

Mvh

John

Fra : Johnt

Dato : 18-10-03 00:54

> [...]
> to gange til venstre, trykker *, vipper joystick'et en gang til venstre og
> trykker * - herefter kommer du ind i en menu hvor du blandt andet kan

Så står der R1L013

Bør jeg så få telefonen opdateret ?

Og hvilke rettelser / fordele får jeg ved dette ?

Hilsen

Johnt

Fra : Dennis [9400]

Dato : 20-10-03 08:01

Hej Hej...

Jeg har ver. R3C002, og det har givet forbedringer i brug af bla. wap, og
den er blevet markant hurtigere i menuerne, desuden er det altid en god ide
at smide nyt software i, der kan være små bugs som producenten retter i den,
også små ting man normalt ikke lægger mærke til... Jeg opdaterer altid lige
så snart der kommer en ny opdatering....

Dennis

Fra : Karin Hansen

Dato : 20-10-03 09:40

"Dennis [9400]" <DennerFJERNDETTE@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
lige
> så snart der kommer en ny opdatering....

Gør du det selv? I så fald hvordan?

--
Mvh. Karin

"fjerndette" fra min mailadresse

Fra : John

Dato : 20-10-03 21:35

"Karin Hansen" <klba@fjerndette.post11.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ide
> den,
> lige
> >

> Gør du det selv? I så fald hvordan?

Ja, det kunne jeg egentlig også godt tænke mig at vide...

Mvh

John

Fra : Johnt

Dato : 21-10-03 16:09

> Ja, det kunne jeg egentlig også godt tænke mig at vide...

Jeg afleverer min telefon hos teleservice på hovedbanegården, og en time
efter er den opdateret - let

Hilsen

Johnt