Hvor findes der.....
Fra : Allan R.

Dato : 14-10-03 22:03

........ gratis ringetoner, java-spil, billeder osv. til min Siemens S55
?

Jeg gider ikke sider med masser af spam og reklamer, men bare en seriøs side
eller to med lidt gratis software vil være fedt.

Takker

Allan

Fra : Jan Richardy

Dato : 14-10-03 23:22

"Allan R." <a@a.a> wrote in message
> [...]
side
> eller to med lidt gratis software vil være fedt.

"There's no such thing as a free lunch"

--

Jan Richardy
http://www.richardy.dk

Fra : safehouse.dk og bigs~

Dato : 15-10-03 22:27

On Wed, 15 Oct 2003 00:21:58 +0200, "Jan Richardy" <NOMAIL@NOMAIL.COM>
wrote:

>"Allan R." <a@a.a> wrote in message
>S55
>side
>
>"There's no such thing as a free lunch"

prøv at kikke forbi mit wap site på adr. wap.safehouse.dk her finder
du nok det du mangler , plus at vi har vores egen wap gateway på samme
ard.

M.v:H
René

http://safehouse.dk
http://wap.safehouse.dk
http://inetstat.safehouse.dk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-10-03 09:33

"Allan R." <a@a.a> skrev....

> Jeg gider ikke sider med masser af spam og reklamer, men bare en
> seriøs side eller to med lidt gratis software vil være fedt.

De tider hvor entusiastiske nørder gjorde sligt, er for længst ovre.

Skal det være "gratis", må du leve med enten rekvalmer, spam,
bondefangeri eller virus. Oftest mere end en af tingene.

Sådan en "gratis" ringetone kan godt gå hen og blive dyr.

--
Kent Oldhøj

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 15-10-03 17:36

http://mobil.dontdoit.dk/mobilsjov.php
http://midlet.org/index2.jsp
http://www.schiessler.com/s55.html

--
Jacob, der glæder sig til at købe en S55 i slutningen af måneden...

I don't think I'm alone when I say I'd like to see more and more
planets fall under the ruthless domination of our solar system.