32 bit simkort?
Fra : Morten Klostergaard

Dato : 12-10-03 16:15

Hej

Når i snakker om 32 bit simkort, mener i så 32 kb simkort?

\MK

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-10-03 20:42

Morten Klostergaard skrev:

>Når i snakker om 32 bit simkort, mener i så 32 kb simkort?

Hvem I?

Hvis du snakker om tråden her:
<79319799.0310110443.45053d34@posting.google.com> - så er jeg sikker
på at Lars mener 32 Kb.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- nu også Siemens MC60 og C60 (samt M55, C55 og S55)

Fra : GJ

Dato : 12-10-03 21:36

>Hej
>
>Når i snakker om 32 bit simkort, mener i så 32 kb simkort?
>
>\MK

Jeg kan ikke finde ud at at se hvad det koster på telmore??? Der står
bare en masse infp men ingen pris.... Er der nogen der ved det???

Gitte

Fra : Bo Madsen

Dato : 12-10-03 22:10

"GJ" <nospamming@zwallet.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke finde ud at at se hvad det koster på telmore??? Der står
> bare en masse infp men ingen pris.... Er der nogen der ved det???
>
> Gitte

99 kr

Fra : Cox

Dato : 12-10-03 22:16

On Sun, 12 Oct 2003 22:36:25 +0200, GJ wrote:

> Jeg kan ikke finde ud at at se hvad det koster på telmore??? Der står
> bare en masse infp men ingen pris.... Er der nogen der ved det???
>
> Gitte

Det koster 99,- inkl. forsendelse at få det nye kort.

http://www.telmore.dk/personlig/artikler/081003.html

TC

Fra : GJ

Dato : 12-10-03 22:45

>Det koster 99,- inkl. forsendelse at få det nye kort.
>
>http://www.telmore.dk/personlig/artikler/081003.html

Hmm.. mange tak.... 99 kr for det ene, 99 kr for det andet ....
måske man bare skulle skifte nummer og få det gratis....

Tak for info....

Fra : Søren H. Wind

Dato : 12-10-03 22:50

GJ wrote:

> [...]

Nej hvor jeg bare elsker mit nye teleselskab, ja allerede INDEN jeg har
modtaget mit simkort som lige skal opsiges ved TDC først..... Håber at de
kommende år vil blive lige så positive...

Med venlig løvehilsen
Søren Wind

Fra : Søren H. Wind

Dato : 12-10-03 22:51

GJ wrote:

> Hmm.. mange tak.... 99 kr for det ene, 99 kr for det andet ....
> måske man bare skulle skifte nummer og få det gratis....

Hvis der kan være 100 telefonnumre på det 5 år gamle simkort jeg har nu,
hvor mange bit er det så på ?
--
Med venlig løvehilsen
Søren Wind

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 13-10-03 06:23

Søren H. Wind wrote:

> Hvis der kan være 100 telefonnumre på det 5 år gamle simkort jeg har
> nu, hvor mange bit er det så på ?

Jeg vil tro at det er den "gamle" 64.000 bit type (8 kb) som har plads til
100 numre, 15 SMS'er, 4 egnenumre, 15 låste numre ++.

\MK

Fra : Kurt Brixen

Dato : 13-10-03 15:10

On Sun, 12 Oct 2003 23:44:49 +0200, GJ <nospamming@zwallet.com> wrote:

>Hmm.. mange tak.... 99 kr for det ene, 99 kr for det andet ....
>måske man bare skulle skifte nummer og få det gratis....

Næh - den går ikke mere

Nu får man kun 100 kr. taletid + et 32 kb simkort for 199 kr.

Kurt Brixen