Det er muligt at få operatørlåsekoden før
Fra : Carsten Riis

Dato : 13-04-01 18:30

Hej gutter og gutinder

Jeg har nu opsagt mit teliaabonnement på mine to wannasave-nokia3210ere.
Samtidig med opsigelsen forespurgte jeg om jeg kunne få
operatørlåsekoden før tid.
Det kunne jeg.

I praksis har jeg ikke noget at bruge dem til, men nu har jeg i hvert
fald de officielle koder.

Det var følgende tekst jeg sendte til dem:

<tekst til opsigelse /start>

Jeg vil gerne opsige mine to abonnementer som jeg har hos jer.

Jeg har i tidligere korrespondance fået at vide, at jeg først kan opsige
mine abonnementer pr. ***indsæt dato***
Hvilket jeg hermed fortæller jer. Dvs. at jeg i hvert fald har opfyldt
fristen med en måneds varsel.

Mine abonnementer har tilknyttet telefonnumrene

*** indsæt telefonnumre ***

Det er ikke fordi jeg er utilfreds, men jeg har simpelthen ikke brug for
jeres abonnement længere.
Det var hyggeligt så længe det varede.

Samtidig fremsender jeg hermed anmodning om at få operatørlåsekoden pr.
*** indsæt dato for hvornår man kan få koden ***

Kontraktnumret har jeg ikke, da jeg ikke har modtaget nogen faktura fra
jer.
IMEI-numrene på begge telefoner er hhv. ***indsæt selv EMEI-nummer****
Telefonnumrene er angivet ovenfor.
Adresse er angivet nedenfor.

Med venlig hilsen

*** indsæt navn og adresse ***

<tekst til opsigelse /start>

Det var i hvert fald en tekst som jeg kunne får operatørlåsekoden med.
Om I kan bruge formuleringerne til noget, tja prøv det prøv det.
Særlig for jer med en Ericsson A2618s kunne det være interessant at få
koden før tid.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Min forlovede og jeg søger en 2 værelses-lejlighed i Kbh.

Fra : Carsten Gall

Dato : 14-04-01 00:53

Carsten Riis <carstenr@groenjord.dk> skrev i en
> [...]

> Om I kan bruge formuleringerne til noget, tja prøv det prøv det.
> Særlig for jer med en Ericsson A2618s kunne det være interessant at få

Tror du ikke bare at der på et tidspunkt dukker en regning op?

Carsten

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-04-01 10:04

Carsten Gall wrote:

> Tror du ikke bare at der på et tidspunkt dukker en regning op?

Tja, det er så deres problem. Jeg bad jo først om koden pr. den dato
hvor telefonen skulle lukkes dvs. efter 6 månedsperioden.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : lille smølf

Dato : 14-04-01 14:00

kan du ikke prøve at offentliggøre den kode det kan være andre kan bruge den
samme

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-04-01 14:38

"lille smølf" wrote:

> kan du ikke prøve at offentliggøre den kode det kan være andre kan bruge den
> samme

Ihh jo, hvis jeg kan lokke dig til at kigge lidt på
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Koderne er til de to telefoner som jeg har:

7207872742
2170167913

Proceduren er (udføres naturligvis på eget ansvar):

1 gang på #
3 gange på *
vent et øjeblik
4 gange på *
vent et øjeblik
2 gange på *
Indtast operatørlåsekoden
2 gange på *
1 gang på 1
1 gang på #
Nu skulle telefonen være oplåst

(Proceduren beror på oplysninger fra Telia Kundeservice)