Vitamin C's "Last Night"
Fra : Bjørn G

Dato : 28-10-03 19:40

Når jeg hører subj. på P3, er jeg kan jeg ikke lade være med at synes det
skulle være Blondie, jeg har dog også fået at vide at det er et cover, men
det er ikke lykkedes mig at finde den originale nogen steder.
Så er det jeg spørger:
Er det virkeligt et Blondie nummer?
Hvilket album ligger det på?
Har det evt. hedet noget andet?

Hilsen Bjørn

Fra : Troels

Dato : 28-10-03 21:35

> [...]
> skulle være Blondie, jeg har dog også fået at vide at det er et cover, men
> det er ikke lykkedes mig at finde den originale nogen steder.

Det er et cover af The Strokes Last Nite fra Is this it, men Vitamin C
bruger lidt af Heart of Glass med Blondie også (og vist nok et nummer mere).

/Troels