The Alarm?
Fra : tjans

Dato : 23-10-03 18:44

Da jeg boede i England i midten af 80'erne, var The Alarm et hot navn.
Var de også det i Danmark?
Jeg mener at de havde et hit med noget ligned "we are, we are"
Jeg kan selvfølgelig forveksle dem med andre 80'er band, kan nogle hjælpe?

--
KH
Kenneth Majgaard

Fra : Fundrunk

Dato : 23-10-03 21:07

tjans wrote:

> [...]
> Jeg mener at de havde et hit med noget ligned "we are, we are"
> Jeg kan selvfølgelig forveksle dem med andre 80'er band, kan nogle hjælpe?

Jo, The Alarm havde en del succes dengang, osse her. Ikke at jeg var så
særligt opmærksom på dem; jeg forvekslede dem ofte med Big Country...

vh, Fun

Fra : Stampe

Dato : 25-10-03 15:44

On Thu, 23 Oct 2003 17:44:13 GMT, "tjans" <keff@tjohoo.se> wrote:

> [...]
>Jeg mener at de havde et hit med noget ligned "we are, we are"
>Jeg kan selvfølgelig forveksle dem med andre 80'er band, kan nogle hjælpe?

Du tænker sikkert på "We Are The light" fra Declaration. Jeg mener nu
ikke den var ude som single. Hittene fra Declaration var "68 Guns" og
"Where Were You Hiding When The Storm Broke"

De eksisterede skam endnu - og spiller inden længe i den oprindelige
besætning.

http://www.thealarm.com/

Fra : tjans

Dato : 25-10-03 16:07

Takker mange gange - det må jeg udforske noget mere..
Er det "we are, we are..."?
Anyway, jeg fortsætter søgen, med nu flere kort på hånden ..
Keep goimg guys..
KH
Kenneth