CD'ens blå bog...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 14-10-03 16:10

Hej

Jeg læste på et tidspunkt et eller andet sted på nettet (en dansk side), en
blå bog (tror jeg nok det var) om CD'er, og de krav der stilles til en CD
for at den må kaldes en CD, og der må være et et Compact Disc logo på. Og
derfor er der ikke et Compact Disk logo på en kopisikret CD.
Håber der er én der har dette link, og vil poste det her.

Mange tak på forhånd.

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Dallemusen

Dato : 14-10-03 16:21

Er ikke sikker, men ved at der er noget der hedder "red book standard" som
vist er en standard for audio cd'er. Sidst jeg brugte det var i 97 så om der
er kommet noget nyt ved jeg ikke.
De venligste hilsner
Daniel Nielsen

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:ilUib.3704$fa4.600@news.get2net.dk...

Fra : Christopher Tracy

Dato : 14-10-03 16:24

Hej

> [...]
> standard" som vist er en standard for audio cd'er. Sidst jeg brugte
> det var i 97 så om der er kommet noget nyt ved jeg ikke.

Arh... Red Book ja... prøver stadig at finde det på nettet... :-/

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Christopher Tracy

Dato : 14-10-03 16:28

Hej

> Arh... Red Book ja... prøver stadig at finde det på nettet... :-/

Ja jeg skulle bare ha' haft lidt mere tålmodighed inden jeg spurgte,
http://www.cdpage.com/Compact_Disc_Books/redbook.html
på denne side: http://www.cdpage.com

--
/C.T.