Hollow Man
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-10-03 22:36

Så Hollow Man for et så længe siden på tv.

I den første scene, så man en mus blive spist af et usynligt væsent, vist
gorillaen.

Men hvor passer den scene ind?

Jesper

Fra : David T. Metz

Dato : 27-10-03 02:07

Jesper Nielsen skriblede:
> Så Hollow Man for et så længe siden på tv.
>
> I den første scene, så man en mus blive spist af et usynligt væsent,
> vist gorillaen.
>
> Men hvor passer den scene ind?

I special effects-afdelingen?

Seriøst: De udfører først forsøg på aber (måske kun en?) for at prøve
teknikken. Det er så i historien et varsel om de personlighedsforandringer
processen medfører.

Var det ikke en chimp?

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Jim Andersen

Dato : 27-10-03 09:40

Jesper Nielsen wrote:
> Så Hollow Man for et så længe siden på tv.
>
> I den første scene, så man en mus blive spist af et usynligt væsent,
> vist gorillaen.

Den bliver spist af en slange.

> Men hvor passer den scene ind?

????

/jim

Fra : Sonny

Dato : 29-10-03 00:53

"Jim Andersen" kradsede: "Den bliver spist af en slange."

?????

Se den igen.

Fra : Jim Andersen

Dato : 03-11-03 12:51

Sonny wrote:
> "Jim Andersen" kradsede: "Den bliver spist af en slange."
>
> ?????
>
> Se den igen.

Okay. Det er også et stykke tid siden. Jeg mener bestemt at kunne huske en
usynlig slange der guffer en mus.....

Men alderen trykker jo også.....

/jim