hjælp jeg leder efter en film
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-03 19:18

med william hurt mener jeg den heder - på dansk heder den
eksperimentet på engelsk som jeg ikke kan stave til alter stade sådan
lyder det ... er der nogen der ved om den er til at skffe finde ?

--

Mv.
Bo M Mogensen

IN ALL MY PAST LIVES I PLAYED AN ASSHOLE
I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH -WE'LL BE TOGETHER WHILE THE PLANET DIES
I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH -WE'LL NEVER SAY GOODBYE

Fra : Madsen

Dato : 11-10-03 19:43

On Sat, 11 Oct 2003 20:17:43 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>med william hurt mener jeg den heder - på dansk heder den
>eksperimentet på engelsk som jeg ikke kan stave til alter stade sådan
>lyder det ... er der nogen der ved om den er til at skffe finde ?

Ja, den er nem at skaffe.
F.eks. kan du finde den hos Futureent til
ca 100 kr
http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=2499

Forøvrigt en rigtig god film som jeg har set
masser af gange.

mvh Madsen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-03 23:01

On Sat, 11 Oct 2003 20:42:33 +0200, Madsen <madsen@portalen.no> wrote:

> [...]
>ca 100 kr
>http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=2499
>
>Forøvrigt en rigtig god film som jeg har set

det har jeg også har den på whs den er RIGTIG go :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-03 03:16

On Sat, 11 Oct 2003 20:42:33 +0200, Madsen <madsen@portalen.no> wrote:

HI Madsen har du prøvet at bestille fra dem ??

>Ja, den er nem at skaffe.
>F.eks. kan du finde den hos Futureent til
>ca 100 kr
>http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=2499

jeg fandt dem her :

Altered States (1980) @ £9.99 1
Empire of the Sun (1987) @ £10.99 1
Doors, The - The Movie - Special Edition 2 Disc Set (1991) @ £11.99 1

men de skal bruge noget der heder issu nr på mit visa kort hwa fan
mener de med det ?? min bank viste det heller ikke !

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Madsen

Dato : 12-10-03 10:01

On Sun, 12 Oct 2003 04:15:34 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>men de skal bruge noget der heder issu nr på mit visa kort hwa fan
>mener de med det ?? min bank viste det heller ikke !

Jeg har flere gange handlet hos Futureent med Visa
og normalt skal de have selve kort nummeret samt
den dato som står på kortet, f.eks. 04 / 05, altså at
det er gyldigt til april 2005
Det er normalt de oplysning der skal bruges når man
betaler med Visa

mvh Madsen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-03 11:51

On Sun, 12 Oct 2003 11:00:43 +0200, Madsen <madsen@portalen.no> wrote:

>Jeg har flere gange handlet hos Futureent med Visa
>og normalt skal de have selve kort nummeret

står der !

>samt
>den dato som står på kortet, f.eks. 04 / 05, altså at
>det er gyldigt til april 2005

det er der .... men der er noget med issu på 2 ciffer ?

https://secure.futureent.com/details.php

>Det er normalt de oplysning der skal bruges når man
>betaler med Visa

ja dte plejer at virke...

how nu kom jeg til at dobel poste troede ikke den anden var gået
igenem
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Madsen

Dato : 12-10-03 16:19

On Sun, 12 Oct 2003 12:51:03 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>det er der .... men der er noget med issu på 2 ciffer ?

Har lige været inde på Futureent og kigge.
Issue number skal kun bruges hvis du betaler med
Switch eller Solo kort, ikke når det er Visa.

Der står jo netop "Issue Number (Switch & Solo cards)"

Så du skal bare springe let og elefant over feltet med
Issue number.

mvh Madsen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-10-03 17:57

> [...]

>den dato som står på kortet, f.eks. 04 / 05, altså at
>det er gyldigt til april 2005
>Det er normalt de oplysning der skal bruges når man

nu have jeg lige besøg af en mand med logisk sans :) så efter 3 forsøg
lykkedes det .... men de lægger nu lidt til den pris som de angiver se
:
Title : Altered States (1980)
Section : Cheap Region 1 DVD
Price : 12.84
Quantity: 1

Title : Empire of the Sun (1987)
Section : Cheap Region 1 DVD
Price : 13.84
Quantity: 1

Title : Doors, The - The Movie - Special Edition 2 Disc Set (1991)
Section : Cheap Region 1 DVD
Price : 15.34
Quantity: 1

TOTAL : 42.02

jeg ved ikke om det er skatter eller porto ??
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Alex Larsen

Dato : 11-10-03 21:17

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH -WE'LL BE TOGETHER WHILE THE PLANET DIES
> I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH -WE'LL NEVER SAY GOODBYE
http://www.laserdisken.com/html/visvare.dna?vare=40437

Alex

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-03 23:15

On Sat, 11 Oct 2003 22:16:30 +0200, "Alex Larsen"
<alex.larsen@privat.dk> wrote:

>http://www.laserdisken.com/html/visvare.dna?vare=40437
>
>Alex

det er egentligt også ok .....jeg mener jeg røvede at bestille ved dem
den anden dag...... men serveren gik vist ned

der er lige såda noget MOST have titler jeg mangler

b.la solen rige af spilberg den er også formidabel .... men det er jo
et helved at stave til :)....
jeg vil også have as good as it gets .... men ellers er jeg nu ved at
være der

mine favoritere er

1.) dommedag nu

2.) Deer hunter

3.) Angel Haert ( allan parker )

4.) Thelma & Louise ( R Scoot )

5.) silence of the lambs ( ? )*den leder jeg efter hvis der er nogen
der har et billigt fif

6.) Heat *den leder jeg efter hvis der er nogen der har et billigt fif

7.) sence of a woman *den leder jeg efter hvis der er nogen der har et
billigt fif

8.) Chinatown bløder

9.) Hanibal* den leder jeg efter hvis der er nogen der har et billigt
fif

10.) 2001*den leder jeg efter hvis der er nogen der har et billigt fif

11.) forbrydelsens elemnet* den leder jeg efter hvis der er nogen der
har et billigt fif

12.) Laura palmers sidste dage* den leder jeg efter hvis der er nogen
der har et billigt fif

13.) stort set alt van wimber - der er wings of desier er det - den
samme som himloen over Berlin ???*den leder jeg efter hvis der er
nogen der har et billigt fif

14.) Pink floyd the wall *den leder jeg efter hvis der er nogen der
har et billigt fif

15.) Doors Oliver stons * den leder jeg efter hvis der er nogen der
har et billigt fif

16.) JFK *den leder jeg efter hvis der er nogen der har et billigt fif

17.) Pulp fiksion * den leder jeg efter hvis der er nogen der har et
billigt fif

--

Mv.
Bo M Mogensen