Black Hawk Down SE
Fra : Christoffer

Dato : 04-10-03 12:20

Hej

Findes Black Hawk Down i en special edition med danske undertekster? Og hvor
kan man få den?

Fra : CK

Dato : 04-10-03 16:40

"Christoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> wrote in message
> Hej
>
> Findes Black Hawk Down i en special edition med danske undertekster? Og
hvor
> kan man få den?

nej det gør den ikke.

mvh

Christian

Fra : Ole Kofoed

Dato : 10-10-03 14:52

"Christoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Findes Black Hawk Down i en special edition med danske undertekster? Og
hvor
> kan man få den?

"Sjovt" nok kommer den i Sverige, Finland og Norge i en 3-DVD udgave:

http://www.minhembio.com/recension.asp?eanupc=7391772372697

Gad vide hvorfor vi bliver snydt herhjemme? Nå pyt, jeg har den sydkoreanske
3-DVD Superbit Deluxe udgave incl. soundtrack CD ;)

Mvh.

Ole

Fra : Jensen

Dato : 11-10-03 00:22

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse

> Gad vide hvorfor vi bliver snydt herhjemme? Nå pyt, jeg har den
sydkoreanske
> 3-DVD Superbit Deluxe udgave incl. soundtrack CD ;)
>
> Mvh.

Hvor har du den fra og hvad er "specs" på den?

Fra : Ole Kofoed

Dato : 11-10-03 09:13

"Jensen" <nospam@no.com> skrev i en meddelelse

> Hvor har du den fra og hvad er "specs" på den?

http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=10652

Mvh.

Ole

Fra : Jensen

Dato : 11-10-03 18:58

> http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=10652

ok, ser spændende ud, hvordan er dine erfaring med at handle der og bliver
de snuppet i tolden?

mvh.

Nicholas

Fra : Ole Kofoed

Dato : 11-10-03 19:04

> ok, ser spændende ud, hvordan er dine erfaring med at handle der og bliver
> de snuppet i tolden?

Den blev snuppet, men det var også en rimelig stor ordre jeg lagde hos dem +
de blev sendt som anbefalet post. De har siden sat portoen ned så det ikke
er så voldsomt dyrt at bestille en enkelt DVD, det skulle forbedre chancen
for at slippe.

Mvh.

Ole

Fra : Jensen

Dato : 11-10-03 19:10

> [...]
> er så voldsomt dyrt at bestille en enkelt DVD, det skulle forbedre chancen

Det er surt den blev snuppet, men jeg skal kun have denne film, omend porten
kommer til at udgøre en pæn del af den samlede sum.
Jeg giver derfor stedet et forsøg.

Fra : Ole Kofoed

Dato : 10-10-03 14:45