mp3/wav
Fra : Martin Lund

Dato : 13-04-01 13:12

Jeg ville høre om der er nogle der kender et program der kan pakke flere mp3
filer ud på en gang? og hvad det hedder og lidt vovet måske et sted dette
kan hentes som demo
med venlig hilsen Martin lund

Fra : Michael Vittrup

Dato : 13-04-01 13:26

On Fri, 13 Apr 2001, Martin Lund wrote:

> Jeg ville høre om der er nogle der kender et program der kan pakke flere mp3
> filer ud på en gang? og hvad det hedder og lidt vovet måske et sted dette
> kan hentes som demo

Det er da ikke vovet - du skal vel kun bruge programmet til lovlige
formål, ikke?

Nå, med hensyn til spørgsmålet: på een gang, siger du. Parallelt eller
serielt? WinAmp, eksempelvis, kan skrive et antal .wav-filer ud fra den
playliste du vælger, er det noget i den stil, du leder efter?

// Michael

Fra : Martin Lund

Dato : 13-04-01 13:38

ja men hvodan ??
mvh martin

Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 13-04-01 15:40

"Martin Lund" <ml.dk@get2net.dk> wrote in message

> ja men hvodan ??

Options -> Preferences -> Plug-ins -> Output -> Nullsoft Disk Writer

Mere avancerede kan hentes på Winamp-siden - bl.a. en der kan skrive
wav-filer som er crossfadede.

--
Thomas Pryds Lauritsen
thomas-at-prydslauritsen-dot-dk

Fra : Martin Lund

Dato : 13-04-01 16:00

takker
martin

"Thomas Pryds Lauritsen" <thomas@prydslauritsen.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:9b731u$766$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Zurfer

Dato : 13-04-01 23:56

> Mere avancerede kan hentes på Winamp-siden - bl.a. en der kan skrive
> wav-filer som er crossfadede.

Hvad er crossfadede.?

Kenneth

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-04-01 23:03

"Zurfer" <kenneth_andersen@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hvad er crossfadede.?

Jeg vil umiddelbart mene, at det er når to numre fader ind i hinanden, dvs.
at det ene nummer fader ud mens det andet fader ind.

/Nikolaj

Fra : Zurfer

Dato : 14-04-01 00:11

> Jeg vil umiddelbart mene, at det er når to numre fader ind i hinanden,
dvs.
> at det ene nummer fader ud mens det andet fader ind.

Takker.

Fra : Michael Vittrup

Dato : 14-04-01 20:04

Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 15-04-01 00:24

> Eksisterer der et plugin der ændre tempo på numrene så crossfadningen
> bliver bedre; det er ikke helt nok bare at crossfade vha volumen.

Så kaldes det vist at beatmixe. Der findes også plugins til Winamp der kan
gøre det (eller i hvert fald hjælpe dig med det), men jeg ved ikke hvor gode
de er.

Crossfading er simpelthen at skrue ned for et nummer mens man skruer op for
et andet.

Fra : Michael Vittrup

Dato : 16-04-01 10:15

Fra : Susan Bisgaard

Dato : 13-04-01 18:52

er der nogen som ved, hvad nummer to album fra mew hed & hvordan man får
fingrene i det?
første : one great triump for man
andet: ?
trejde: half the world is watching me

panda

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 13-04-01 19:40

Hej.

> er der nogen som ved, hvad nummer to album fra mew hed & hvordan man
> får fingrene i det? første : one great triump for man andet: ?
> trejde: half the world is watching me

De har kun udgivet to albums:

"Story: Second album release (added May 8th 2000)

Mew's second album is called Half the World is Watching Me and was
released on May 8th 2000."
<http://www.mewsite.com/>

Kig under Discography...

Mvh.

--
"Ok, so we didn't learn any big lesson. Sue me." Adam Sjøgren
"Live and don't learn, that's us." asjo@koldfront.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-04-01 19:48

"Susan Bisgaard" <pandabamsen@mail.dk> wrote in message
> første : one great triump for man
> andet: ?
> trejde: half the world is watching me

Det andet var en EP og hed She came home from christmas ifølge
http://www.mewsite.com/disc.html
Prøv en velassorteret pladeforretning; de kan mere end man umiddelbart
skulle tro, selvom det måske bliver et problem, at de har skiftet selskab.

/Nikolaj