K: Camp-let
Fra : BJ

Dato : 31-10-03 15:18

Hej

Er der nogen der kender nogen steder på nette hvor jeg kan købe en brugt
camp-let, prissider ligger op til omkring 8000kr, da vi ikke helt sikker om
det er det rigtig, men det skal prøves.

På forhånd Tak for hjælpen

Mvh
BJ

Fra : Hans Jørgen

Dato : 31-10-03 15:32

Hej BJ

BJ wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der kender nogen steder på nette hvor jeg kan købe en
> brugt camp-let,

Prøv og kig på gruppen dk.marked.privat.camping, skriv evt samme indlæg der.
Jeg håber du får held med det.
vh
hans Jørgen
Venlig hilsen - Hans Jørgen
Masser af CampingStuff på http://www.campingstuff.dk
Mailto: hjh@campingstuff.dk

Fra : Hans J Mathiesen

Dato : 31-10-03 20:57

Fra : Jørgen L

Dato : 01-11-03 01:04

> [...]
>
> Er der nogen der kender nogen steder på nette hvor jeg kan købe en brugt
> camp-let, prissider ligger op til omkring 8000kr, da vi ikke helt sikker

Prøv i den blå avis www.dba.dk

Hilsen Jørgen

Fra : sten bo

Dato : 01-11-03 12:10

Jørgen L wrote:

> "BJ" <h8722@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv i den blå avis www.dba.dk>

Hejsa

der er selvfølgelig også forhandlernes side - hvor der er for det
meste er billeder.
http://www.campingferie.dk/h3_vogne_til_salg/s/Default.asp?fabrikat=0&entityType=3&prisgruppe=0&Kategori=0&minWeight=0&maxWeight=7000&minTotalWeight=0&maxTotalWeight=10000&minYear=1978&maxYear=2004&SalesGuid=0&runsearch=True
sku ta dig direkte

http://www.campister-imellem.dk/campisterimellem/annoncer.asp?subGroupGuid=1257&menuid=2343
DCU s side

og så er der CCC hvor en efterlysning er meget velkommen.
http://www.cc-club.dk/ Har et forum med køb salg bytte....... CCC
forum har også en del spørgsmål og svar fra teltcampister -
og hvis du kan lidt Engelsk er der en us club der har en masse
information på http://groups.yahoo.com/group/Jayco/message/1 - gå
videre med 2 eren -
Selvfølgelig med en masse der ikke er aktuelt på det Danske marked,
men en brevkasse der gir indblik i deres glæder og ærgrelser.
( skal i den forbindelse rose Politikkens Engelsk Dansk Quick ordbog
der kan køre i baggrunden og i en lille boks kommer med en
oversættelse af ordet som markøren peger på - inde i Explorer eller
andre tekstdokumenter) fik den i gave, så jeg aner ikke hvad den
koster - men smart hvis man er i tvivl om et ord..)

og så kommer der nogle meget gode private hjemmesider med marked hvor
du kan efterlyse det ønskede. Men også med en utrolig masse camping
tips - prøv

http://www.hanses-campingsider.dk/marked.htm

og

http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=Annoncemarked

Der er sikkert andre jeg ikke lige er opmærksom på i øjeblikket.
Sorry

Hvis du klikker rundt på links derfra til andres private hjemmesider
og igen videre til nye private kommer du temmelig rundt omkring
og får en masse inspireret input fra campinglivet.

Velkommen og god fornøjelse

--
sten bo