Andet multimedie
bentjuul 3670
Konvertering af websider til PDF
Fra : Lasse

Dato : 23-01-01 13:22

Hejsa. Håber at der er nogen som kan hjælpe mig med følgende:
Jeg har en hjemmeside som jeg gerne vil eksportere/konvertere til PDF filer.
Kan det lade sig gøre i Acrobat 4.0 (ikke Reader), og hvordan?
Jeg ved godt hvordan jeg konverterer en enkelt side, men er der en måde at
konvertere alle siderne på een gang også sådan at efterfølgende sider er
rigtigt placeret?

På forhånd tak.
Lasse Dahl.

Fra : Madsen

Dato : 23-01-01 14:12

"Lasse" <ldan97@hotmail.com> skrev:

> [...]
> konvertere alle siderne på een gang også sådan at efterfølgende sider er

Du kan gå op i File/Open Webpage og skrive adressen på siden.
Derefter bliver den downet. Du kan så evt. klikke i hakket ud for:
"Stay on same server" eller "Only get pages under same path."
Ellers er det bare at klikke på linkene hvorefter siden somregel
bliver hentet ned. Der er visse ting som Acrobat ikke kan hente,
men somregel synes jeg det går nogenlunde. Når du har klikket
på de link du vil hente, kan du slå thumbnails til, højreklikke på
dem og vælge "Create All Thumbnails" Så er det lidt nemmere
at slette eller flytte uønskede sider. Til sidste gemmer du hele
balladen som PDF og voila! ;)

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)