Andet multimedie
bentjuul 3670
Billedmanipulering
Fra : Per LH

Dato : 13-04-01 09:58

Leger (arbejder) du med billedmanipulering har du måske lyst til at bruge et
blære-forum som Lyvenyt? http://home.worldonline.dk/~isl35757/tellalie.htm
Svar her i gruppen om det er noget du vil kunne tænkes at bruge..

med venlig hilsen Per LH

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 13-04-01 12:09

"Per LH" <xxgoto@trashcan.dkxx> wrote in message
> [...]
http://home.worldonline.dk/~isl35757/tellalie.htm
> Svar her i gruppen om det er noget du vil kunne tænkes at bruge..

Det kunne da være meget underholdende.

"Kig Ind" eller "En skør, skør verden" er mine forslag til navnet!

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Rune Simonsen

Dato : 14-04-01 13:20

On Fri, 13 Apr 2001 10:58:10 +0200, "Per LH" <xxgoto@trashcan.dkxx>
wrote:

> Leger (arbejder) du med billedmanipulering har du måske lyst til at bruge et
> blære-forum som Lyvenyt? http://home.worldonline.dk/~isl35757/tellalie.htm
> Svar her i gruppen om det er noget du vil kunne tænkes at bruge..

Lyder som en sjov ide.

--

Rune Simonsen

Fra : Madsen

Dato : 19-04-01 20:26

"Per LH" <xxgoto@trashcan.dkxx> skrev:

> Leger (arbejder) du med billedmanipulering har du måske lyst til at bruge et
> blære-forum som Lyvenyt? http://home.worldonline.dk/~isl35757/tellalie.htm
> Svar her i gruppen om det er noget du vil kunne tænkes at bruge..

Synes også det lyder som en god og sjov idé og helt klart noget
jeg godt kunne finde på at benytte mig af.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Per LH

Dato : 26-04-01 19:40

På baggrund af den undervældende interesse må jeg konstatere:

dk.edb.grafik har ikke brug for sådan en side - men så finder jeg da bare på
noget andet...

med venlig hilsen Per LH www.guitarsiden.dk

Fra : Madsen

Dato : 26-04-01 21:21

"Per LH" <xxgoto@trashcan.dkxx> skrev:

> På baggrund af den undervældende interesse må jeg konstatere:
>
> dk.edb.grafik har ikke brug for sådan en side - men så finder jeg da bare på
> noget andet...

ØV! :(
Der findes vel også andre i denne verden end de mennesker der
færdes i dette forum. Tror du ikke du kunne få stor succes med
sådan en side alligevel?

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Per LH

Dato : 27-04-01 18:47

Jo, måske, grupperne foto og motorcykler har jo en side, så jeg tænkte at vi
osse skulle ha´ en.

Lige nu slikker jeg sår efter en landsbyportal der viste sig at have absolut
nul interesse, så jeg er lidt forsigtig - men måske prøver jeg senere. Tak
for interessen, Madsen og I andre.

Per LH

Fra : Madsen

Dato : 27-04-01 19:45

> [...]

> nul interesse, så jeg er lidt forsigtig - men måske prøver jeg senere. Tak

Velbekom, men ærlig talt så synes jeg det kunne være morsomt med
sådan en side somsagt. Efter mange indlæg om bladet Digital Design
her i gruppen, så har jeg valgt at købe et årsabonnement på det.
Her ser jeg at der ligefrem holdes store internationale konkurrencer om
at lave et synsbedrag vha. billeder i Photoshop, så jeg synes da ligefrem
det ville skabe sensation med sådan en side og så ovenikøbet på dansk,
men jeg kan da godt se at interessen tilsyneladende ikke er så stor
herinde.

Jeg har tilladt mig at scanne et par billeder fra bladet. Det er nok ikke
helt lovligt, men jeg synes lige I skulle se noget. Personligt synes jeg det
med armen er ret så genialt lavet:

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Per LH

Dato : 29-04-01 06:27

OK, Madsen, når mit nuværende projekt er færdigt går jeg i gang med at finde
et gratishotel der vil hoste en grafiktung side.

Send ikke noget endnu, jeg skal lige have regnet formaterne ud til en
trespaltet side...

mvh Per LH