Rammer
Fra : Tommy Hansen

Dato : 31-10-03 23:40

Hej
Jeg har et problem på http://minegentestside.1go.dk/ den gule ramme rundt om
siden skal ikke være synlige, jeg syntes jeg har kigget alle steder, men kan
ikke finde noget.
Hvordan fjerner jeg den ?

--
Vh
Tommy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-03 00:17

"Tommy Hansen" <tommyhhXXX@tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg har et problem på http://minegentestside.1go.dk/ den gule ramme rundt om
>siden skal ikke være synlige, jeg syntes jeg har kigget alle steder, men kan
>ikke finde noget.

Ved ikke lige hvor du skal rette det i FP, et eller andet med
border i ccsegenskaber.

Du beder selv om det:
<frame name="contents" target="main" src="link.htm"
scrolling="auto" style="border-style: solid; border-color:
#FFFF00">

Kigger du i htmlvisning, ser du ovenstående, her kan du så slette
style="border-style: solid; border-color: #FFFF00" og det samme
de andre steder, så er de væk.
--
Knud

Fra : Arno

Dato : 01-11-03 08:25

Hej Tommy

Du skal åbne index siden højre klik på siden gå i egenskaber for ramme
forneden klikker du på rammeside.
åben i gen ramme fjern fluebenet vis kant

--

Mvh Arno