Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjemmeside
Fra : Ole Larsen

Dato : 20-10-03 09:23

Så er jeg nået så langt med min hjemmeside at jeg annoncerer den.

http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

Kommentarer og ideer velkomne.

Der er endnu ikke andet end godt 40 billeder og et par tekster. Det er
senere meningen, at min lille, halvfærdige side om vores nordlandsbåd skal
flettes ind.
Den hedder muggler i stedet for nordlandsbaad.

--
Mvh, Ole.
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

Fra : kim isaksen

Dato : 20-10-03 12:35

Hejsa.!

Rigtigt fede billeder. Jeg er S/H freak og dem er der jo ikke så mange
tilbage af. (tror jeg !!)

specielt http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/images/2%2C74%2C1%2C5.jpg er
jeg vild med.

ang. hjemmesiden :

Jeg sidder med en 21" skærm og der er både dine thumbs og dine store
billeder for små. Det gør det svært at danne sig et indtryk af billederne.

Hjemmesiden som sådan er da funktionel nok, men måske lidt billedtekst ville
gøre underværker.

Til sidst kunne det måske være lækkert hvis man kunne se det store billede
"ude af framen" da venstre teksten virker som støj. Her kunne det være fedt
med billedet optimeret mod 800x600 eller større. (større er nok ikke lige
alles livret)

iM
--
Tourists don´t know where they´ve been, travelers don´t know where they´re
going.

Fra : Ole Larsen

Dato : 20-10-03 13:46

"kim isaksen" <lysalf@hippie.dk.private.me> skrev i en meddelelse
> Hejsa.!
>
> Rigtigt fede billeder. Jeg er S/H freak og dem er der jo ikke så mange
> [...]

Takker meget. Der er ikke så mange, der kan lide mine billeder - og det er
ikke så ringe (selvom det ikke er mit mål, men mit mål er heller ikke Sussie
og Leo)

> ang. hjemmesiden :
>
> Jeg sidder med en 21" skærm og der er både dine thumbs og dine store
> billeder for små. Det gør det svært at danne sig et indtryk af billederne.

Ja, det forstår jeg. Jeg sidder selv med en 15" og selv efter F11 skal jeg
hist og pist scrolle lidt, så de bliver nok ikke større før jeg selv kan se
dem på en større skærm.

> Hjemmesiden som sådan er da funktionel nok, men måske lidt billedtekst
ville
> gøre underværker.

Ja, jeg har overvejet det. Jeg ville ikke sætte titler på fordi jeg ofte er
ved at få røde pletter over de meningsfyldte/meningsløse titler, man ofte
ser. Så havde jeg på et tidspunkt mit katalog# med som banner, men så skulle
jeg scrolle meget. Løsningen bliver nok at jeg alligevel indsætter en titel
i selve billedet. Og den bliver i så tilfælde sted og nok ikke andet.

> [...]
fedt
> med billedet optimeret mod 800x600 eller større. (større er nok ikke lige

God ide, jeg vil rode lidt med.

> iM

Du skal have tak for seriøs og engagere kommentar.

--
Mvh, Ole.
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/