Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Omni-Bouncer
Fra : Sune Kjærgård

Dato : 17-10-03 14:38

Hej Folkens

Jeg skal have købt mig en omni-bouncer til min Cullmann 42 AF Blitz. Af en
eller anden grund, nok fordi Cullmann ikke er verdens største eller bedste
blitz-producent(!), laves de ikke specifikt til min model. Til gengæld har
jeg så set på scandinavianphoto.se at man kan købe en universal model, hvor
der er lidt forskellige holdere med i pakken. Den koster 270 svenske kroner
og det er da heller ikke så galt. Men når det så koster 200 dask oven i, for
at få 10 gram plastik sendt over på den anden side af kattegat, synes jeg
måske lige det begynder at være i overkanten.
Mit spørgsmål er så. Kan det ikke lade sig gøre at få sådan en
universal-fætter i Danmark?
Min Fotohandler havde ikke en, og de andre i byen (Randers) heller ikke....

--
Mvh Sune

Udskift nejtaktilspam med indbakke hvis du vil maile!

Fra : Jeff

Dato : 17-10-03 17:30

Hej Sune

Prøv evt. at ringe til Photografica i Skindergade i København.
Telefonnummeret er 33 14 12 15.
Jeg købte min omni-bouncer der - ganske vist til en Canon Speedlite 420EX,
men de havde mange forskellige. Måske har de også en, der passer til din
Cullmann.
Desværre er der p.t. et problem med deres onlinebutik, så du er nok nødt til
at væbne dig med tålmodighed til i morgen!

Photografica sendte min bouncer med posten, så afstanden skulle ikke være et
problem.

Hilsen Jeff

Fra : Jeppesen

Dato : 17-10-03 18:45

> [...]
> at få 10 gram plastik sendt over på den anden side af kattegat, synes jeg
> måske lige det begynder at være i overkanten.

Prøv at mail til Scandinavianphoto - da jeg købte omnibounce hos dem, fik
jeg dem til at sende den som brev - og så sparede vi lige 150 dask.

Mvh Kim

Fra : Henrik

Dato : 19-10-03 07:49

> [...]
> universal-fætter i Danmark?
> Min Fotohandler havde ikke en, og de andre i byen (Randers) heller

Hej Sune

Send mig en mail på mit job, så skaffer vi den.

Mvh.
Henrik Schwarz
www.digitalfotoservice.dk
info@digitalfotoservice.dk

Fra : Sune Kjærgård

Dato : 19-10-03 16:24

> Send mig en mail på mit job, så skaffer vi den.

Mange tak....

Jeg venter lige og ser hvad jeg får af svar fra scandinavianphoto.se