Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma objektiver
Fra : JAO

Dato : 14-10-03 13:23

Hej

Er der nogen der har erfaringer med Sigma-objektiver i fbm. med Canon EOS
10D.
Jeg ved godt spørgsmålet er meget bredt formuleret og der er mange linser,
men jeg prøver alligevel.

/Jørn

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-03 16:09

http://www.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1029

Der kan du få svar på ALLE spørgsmål.

Jeg har selv lige bestilt en Sigma 70-300 APO Macro Super II hos
www.photoshop.dk (som jeg håber er ok).

Den skal bruges med mit EOS 300D. Jeg får den nok fredag hvis du vil høre
mere...

Mvh Thomas

Fra : Alex W

Dato : 14-10-03 17:41

"Thomas Rybak" <rybakATadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har selv lige bestilt en Sigma 70-300 APO Macro Super II

Du skulle have valgt Canons eget 75 -300 bl. 4-5.6 med IS
Den stabilisator er ikke til at undvære.

/Alex

Fra : Jan

Dato : 14-10-03 21:45

"Alex W" <alex(fjern dette)@skriverstuen.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas Rybak" <rybakATadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Du skulle have valgt Canons eget 75 -300 bl. 4-5.6 med IS
> Den stabilisator er ikke til at undvære.

...og til en helt anden pris 2-300% mere.

Nu vi er i gang med de gratis overbud, så ville jeg tage Canon L 70-200
f/2.8 IS med i overvejelserne, i øvrigt en af Canons bedste zoom-objektiver.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-03 14:44

Hej Thomas.

Jeg er spændt på hvad du synes om 70-300 APO Super II.

Jeg har selv overvejet sådan en. Den er ikke 2,8 men den er billig

Hilsen
Karsten Hartmann

Fra : Alex W

Dato : 14-10-03 16:09

Jeg har en håndfuld Sigma objektiver.

Generelt er kvaliteten ok på EX serien
Jeg er meget glad for 24 - 70 EX bl.2.8
og for 15 mm fiskeøjet som bliver til en kraftig wide på en 10D
Jeg har lånt en 400 mm bl. 5.6 den er kanpt så god.

/Alex

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 14-10-03 21:56

"Alex W" <alex(fjern dette)@skriverstuen.dk> wrote in news:3f8c17c3$0$9797
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> og for 15 mm fiskeøjet som bliver til en kraftig wide på en 10D

Apropos wide, så kommer der snart en 12-24 mm fra Sigma til EOS (ved ikke om
den også kommer til andre..)

Det lader til at Frank K. Jensen fik ret og jeg tog fejl ->
http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&selm=3f55a1b1%240%2479%
24ba624c82%40nntp05.dk.telia.net

--
Regards / Med venlig hilsen