TV på Performa 6500?
Fra : Mona & Michael

Dato : 12-04-01 21:42

Hej.

Jeg har en Performa 6500, som jeg gerne vil
bruge som TV.

Kan det lade sig gøre, og hvad skal der til, før
jeg er kørende?

Hvis jeg skal købe et særligt kort, hvad hedder
så sådan ét, og er der evt. nogen her, som har
et brugt til salg.

Mange hilsner fra

Mona

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 13-04-01 12:54

Mona & Michael <mismo@post.tele.dk> wrote:

> Jeg har en Performa 6500, som jeg gerne vil
> bruge som TV.
>
> Kan det lade sig gøre, og hvad skal der til, før
> jeg er kørende?

Apple producerede en variant af 6400 og 6500 med indbygget tv-kort,
fjernbetjening, videoudgang, m.v. Hele udstyret bestod af 1 pci-kort til
videoredigering, og et "communication slot"-kort til tv-modtagelse.

Kortene kan eftermonteres, så hvis du kan få fat i et sæt (eller evt.
bare tv-kortet) er det nok den nemmeste og billigste løsning.

/hc