Dyrlæge , Hasselager.
Fra : Søren B Rasmussen og~

Dato : 31-10-03 20:27

Nogle der kender dyrlægen i Hasselager ?
Vi flytter snart dertil, og bor kun 2 huse derfra, så det ville være
nærliggende for mig at bruge dem.

Søger ikke en masse dårligt, ville bare lige høre om der var nogle der kunne
komme med en vudering.

På forhånd tak.

Mvh

Søren B Rasmussen

Fra : Pia Nave

Dato : 30-10-03 23:41

Søren B Rasmussen og Bianca Mastai wrote:
> [...]
> nærliggende for mig at bruge dem.
>
> Søger ikke en masse dårligt, ville bare lige høre om der var nogle der kunne

Jeg har _udelukkende_ positive ting at sige om dem. Jeg brugte dem inden
jeg flyttede væk fra byen, og jeg (og mine dyr) har altid fået en god
behandling derude
Så hermed min varmeste anbefaling.....

Og når vi nu alligevel er ved det.....er der så nogle der kan anbefale
en god dyrlæge i Silkeborg-området.....

Mvh. Pia

Fra : Mari

Dato : 01-11-03 17:55

http://www.silkeborgdyrehospital.dk/

Fra : Pia Nave

Dato : 01-11-03 19:38

Mari wrote:
> "Pia Nave" <pia_mig@nave.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.silkeborgdyrehospital.dk/

Hej Mari

Tak for linket
Har du selv erfaringer derfra eller....

Mvh. Pia

Fra : Mette N. S?rensen

Dato : 03-11-03 21:50

Hejsa!

Pia Nave <pia_mig@nave.dk> wrote in message news:<3FA1938C.2090702@nave.dk>...

> Jeg har _udelukkende_ positive ting at sige om dem. Jeg brugte dem inden
> jeg flyttede væk fra byen, og jeg (og mine dyr) har altid fået en god
> behandling derude

Jeg har hørt de (Hasselager dyreklinik) især er kendt for Akupunktur
og Kiropraktik (hedder det det..?). Nå, men jeg vil gerne høre om der
er nogen der har erfaring med deres anvendelse af kiropraktik (det
lyder altså forkert..hmm) og akupunktur på hunde. Kan evt. andre
dyrlæger i Århus området anbefales til netop dette?

Med venlig hilsen

Mette

Fra : Pia Nave

Dato : 03-11-03 22:22

Mette N. S?rensen wrote:
> [...]
> lyder altså forkert..hmm) og akupunktur på hunde. Kan evt. andre
> dyrlæger i Århus området anbefales til netop dette?

Hej Mette

Min nu afdøde schæfertæve begyndte desværre (på hendes gamle dage) at
lide af HD, og dengang blev hun behandlet af Darly (Hasselager
Dyreklinik) med akupunktur....og jeg må sige at det hjalp _gevaligt_ meget!!
Jeg var ovenud tilfreds og det var min hund altså også
Det var som om hun pludselig var 'ung' igen og kunne ting hun ikke kunne
før....og vigtigst af alt: Hun havde ligefrem _lyst_ til igen at lege
Så akupunktur kan helt klart anbefales derude fra.
Dette her var helt tilbage i starten af 90'erne, så man må gå ud fra at
han er blevet endnu dygtigere til sit håndværk.....selvom der _intet_
var at klage over før!!

Mvh. Pia

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-11-03 08:16

"Mette N. S?rensen" <mealbas@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> lyder altså forkert..hmm) og akupunktur på hunde. Kan evt. andre
> dyrlæger i Århus området anbefales til netop dette?

Jeg ved ikke om de bruger akupunktur til hunde, men de gør meget i det til
heste.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Jynis

Dato : 04-11-03 08:22

> Og når vi nu alligevel er ved det.....er der så nogle der kan anbefale
> en god dyrlæge i Silkeborg-området.....
>

> Mvh. Pia
Hej Pia
Jeg har gennem mere end 25 år brugt dyrelægerne på Vestergade i Silkeborg.
Storm og Grim. De har også klinik i Them.
Vi har altid været godt tilfredse med dem.
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-10-03 08:25

"Søren B Rasmussen og Bianca Mastai" <sbr@privat.tele.dk> wrote in message
> Nogle der kender dyrlægen i Hasselager ?

Hvis det er Hasselager Dyreklinik kan jeg meget varmt anbefale dem. Vi har
brugt dem til vores heste i 10 år, og vores hun fra den fødsel og de sidste
3½ år.

Vi bor 30 km derfra, men kører gerne derhen med hunden. Hun kommer ud til
hestene.

> [...]
> nærliggende for mig at bruge dem.
>
> Søger ikke en masse dårligt, ville bare lige høre om der var nogle der

Helt klart en IMHO meget dygtig og kompetent dyrlægepraksis.

Fra : Søren B Rasmussen og~

Dato : 02-11-03 00:24

> [...]
> hestene.
>
> Helt klart en IMHO meget dygtig og kompetent dyrlægepraksis.

Mange tak for de gode svar.
Jeg vil besøge dem i løbet af ugen og bestille tid til vaccination og chip.
Glæder mig for hårdt til min lille "Rotte", Aston, skal hentes den 7.nov.

Mvh

Søren B Rasmussen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-10-03 11:19

Hej Søren

Kan ikke udtale mig om personlige erfaringer med kliniken,
men den er med jævne mellemrum blevet anbefalet her i gruppen. Det kan da
kun betyde noget godt, så der kan du vist roligt henvende dig.

M.V.H.....Benny..