delta force
Fra : Johnny Hægge

Dato : 12-04-01 21:30

Hvorfor kan jeg ikke spille Delta Force Landw. på mit nye Geforce 2 MX. Er
der noget specielt, der skal tages højde for? Den starter godt nok op, men
når missionen går i gang, bliver billedet ustabilt med masser af
trekantlignende flimmer. Efter kort tid fryser det.
Jeg har også problemer med Unreal Tournament. Det vil slet ikke køre.
Hvad er problemet.
Øvrig udstyr:
Soltek bundkort m.AMD 1000 processor
256mb ram
Soundblaster 1024
PS.
Før havde jeg Matrox G400 og da kørte det hele godt nok.

Venligst
Johnny

Fra : Bruun

Dato : 12-04-01 21:49

Hejsa,
"Johnny Hægge" <johnny.haegge@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Soundblaster 1024
> PS.
> Før havde jeg Matrox G400 og da kørte det hele godt nok.

Måske directx, måske hardware mæssigt. Hvor stor er din PSU?!

Mvh Kim Bruun

Fra : Johnny Hægge

Dato : 12-04-01 22:45

Fra : Bruun

Dato : 13-04-01 00:47

Hejsa,

> Den skulle være på mi ndst 300 watt

Hvor mange * AGP kører du med dit nye kort?! Jeg ved at Matrox kan klare 4.
Hvad med dit bundkort? Hvis det nu står til 4?!

Eller måske at grafikkortet ikke får strøm nok!?

Der kan desværre være mange årsager!

Mvh Kim Bruun

Fra : Lars Krag

Dato : 13-04-01 08:23

"Johnny Hægge" <johnny.haegge@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> når missionen går i gang, bliver billedet ustabilt med masser af
> trekantlignende flimmer. Efter kort tid fryser det.

Jeg har aldrig selv haft problemer med DFLW og diverse GF kort, så problemet
er sikkert driver eller hardware relateret. Sørg under alle omstændigheder
for at spillet er opdateret til seneste version og at du bruger de nyeste
officielle drivere (lad være med at rode med beta drivere før du er en haj
til geforce kort)

> [...]
> Soundblaster 1024
> PS.
> Før havde jeg Matrox G400 og da kørte det hele godt nok.

Ja der er mange fejl muligheder med det system. Der er også mange
indstillinger for geforce kortet, men nu siger du ikke om du bruger
reference drivere eller drivere fra producenten (asus, creative, elsa, eller
lign.). Prøv under alle omstændigheder at se på http://www.geforcefaq.com
Det er en efterhånden noget uoverskuelig side (underdrivelse), men der er
svar på en masse spørgsmål. Den er lang, så den tager nok lidt tid om at
loade. Der er en del om UT, og jeg er ret sikker på at du kan finde
løsningen på dit problem der.

Lars

Fra : Santa Xcaze

Dato : 14-04-01 12:54

Husk at installere via's nyeste drivere ...nyeste grafikkort drivere ...Osv.
En bios opdatering kan også løse problemet, ellers hvis du kan prøv at
disable agp 4 i bios hvis du kan det ...