ministerhunden
Fra : Maria

Dato : 18-10-03 08:09

Det må da klart være "ikke hundeelskere" som skriver sådanne mails, når
nogen efterlyser sin hund.

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=225448/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-10-03 10:53

"Maria" <sletmaria@sletfjong.dk> skrev i en meddelelse
newsrw78s1pvv45exk@news.tele.dk...
> Det må da klart være "ikke hundeelskere" som skriver sådanne mails, når
> [...]

Hej Maria

Det beviser jo bare, at en minister ikke er et menneske. Jeg er i sandhed
også bange for den regering vi har, men det er hunden da uden skyld i.
Skulle jeg være ondskabsfuld over for Ministeren, hans kone, hans børn, og
måske endda, som en af dem jo næsten skriver, afliver hans hund. Så er
kampen mod terrorrisme tabt på forhånd. Midlerne er de samme, kun
målestokken er anderledes.
Anders Fogh, er blevet valgt til statsminister, og selv om jeg bestemt ikke
bryder mig om det, så er han altså demokratisk valgt, og skal derfor blive
der, til vælgerne, eller de andre politikere afsætter ham. Det samme må så
gælde for dem, som er blevet sat på de resterende poster.
Så det kan siges kort. Støt dem, eller vælt dem, men gør det politisk, på
god Dansk demokratisk vis. Jeg syntes det er lidt flovt, vi har folk i
Irak, for at bekæmpe diktatur, og så er vi tæt på at indføre det herhjemme.

M.V.H.....Benny..

Fra : Søren Lausten-Hansen

Dato : 19-10-03 19:29

>Det beviser jo bare, at en minister ikke er et menneske. Jeg er i sandhed
>også bange for den regering vi har,

I Italien har de én der er værre - den har indført obligatorisk
mundkurv på alle store hunde. Lad os håbe det aldrig når så vidt her.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 19-10-03 19:39

On Sun, 19 Oct 2003 11:52:37 +0200, "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk>
wrotd:

> [...]
>der, til vælgerne, eller de andre politikere afsætter ham. Det samme må så
>gælde for dem, som er blevet sat på de resterende poster.

,helt enig, de skal respekteres selv om man ikke kan lide dem, og hvis
der en dag skulle komme en regering fra venstrefløjen "forhåbentligt
ikke" ville vi andre også være nød til at akseptere dem.

Jeg syntes det er lidt flovt, vi har folk i
>Irak, for at bekæmpe diktatur

,,,,,,,,vi har ikke soldater i Irak for at bekampe diktatur, men for
at fedte for USA , og på den måde få flere handelsaftaler igennem både
dernede og i USA og England, Usa er dernede for at stjæle deres olie
og for at udvide deres magt som nu er verdensomspændende faktisk. Hvis
vi så gerne ville bekæmpe diktaturer så skulle vi have sendt vores
soldater til Afrika for lang tid siden ! men de har jo ingen olie ? nå
så sender vi ikke soldater derned , selv om dernede er verdens værste
diktaturer, langt værre end det der var i Irak.

P-farcen i København...

http://www.aktivebilister.dk/park.htm

Fra : Platoon

Dato : 20-10-03 20:41

"Punish the deed, not the breed" <Nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> så sender vi ikke soldater derned , selv om dernede er verdens værste
> diktaturer, langt værre end det der var i Irak.

men hvor ligger så Eritrea. Da mange af mine kolleger har været der som
udsendte sagde de da det var afrika men det kan jo være jeg tager fejl.

MVH KIM
som har været udsendt til et ikke olieproducerende land.