fortelt brugt?
Fra : Per H

Dato : 30-10-03 07:17

Jeg har fået tilbudt et fortelt Isabelle capri lux, der har stået op
i 1 seson ( 4 måneder)

Jeg får det til ca ½ pris, men spørgesmålet er om man kan se at det
har stået op i 4 måneder.

Jeg har ikke mulighed for at se det opslået

Vh Per
icq 8212837

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 30-10-03 12:22

Per H <phbyg@privat.dk> wrote in message news:<32b1qvscqinusmlc710fjl0h5p2kf25drd@4ax.com>...
> [...]
> har stået op i 4 måneder.
>
> Jeg har ikke mulighed for at se det opslået

Hej Per H.

VIl du ikke nok fortælle os campister at dit indlæg er meget humoristisk ment!
Vil du ikke nok !!

Venlig hilsen
verner

Fra : Per H

Dato : 30-10-03 12:44

On 30 Oct 2003 03:21:45 -0800, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk)
skrev:

> [...]
> men spørgesmålet er om man kan se at det

>VIl du ikke nok fortælle os campister at dit indlæg er meget humoristisk ment!

Jeg har sku svært ved at tage dig alvorligt. Hvis du ikke kan svare på
om forteltet mister farve på 4 mdr. så behøver du ikke svare på
indlægget.

Men det er da fint at du har en homuristisk sans.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Peter Schrøder

Dato : 30-10-03 13:58

"Per H" skrev...
> Jeg har fået tilbudt et fortelt Isabelle capri lux, der har stået op
> i 1 seson ( 4 måneder)
> Jeg får det til ca ½ pris, men spørgesmålet er om man kan se at det
> har stået op i 4 måneder.

Det er ikke mit indtryk at Isabella'erne falmer
hurtigt. Capri er dog en smule tyndere i godset, måske
det kan ha' indflydelse? Risikoen er nok større for
at det har været fejlopspændt med stormstropper
og derved har fået "hofter"
(mange bruger bagageelastikker, selvom manualen
advarer mod det)

> Jeg har ikke mulighed for at se det opslået

Stik hovedet med i posen og snus! Har der været
røget i forteltet, skal det gennem en vask og imprægnering
inden lugten forsvinder. Ryger du selv i teltet, er det nok
mindre væsentligt...

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Per H

Dato : 30-10-03 15:07

On Thu, 30 Oct 2003 13:58:15 +0100, Peter Schrøder <nospample@se>
skrev:

>Det er ikke mit indtryk at Isabella'erne falmer
>hurtigt. Capri er dog en smule tyndere i godset, måske

jeg tror også at jeg dropper købet, for4 måneder er rimelig lang tid.
jeg vælger nok et commodore, der er den ½ meter bredere.

>Stik hovedet med i posen og snus! Har der været
>røget i forteltet, skal det gennem en vask og imprægnering

Ja se der var noget der. for et rygertelt vil jeg nok ikke kunne
overleve, og en vask af teltet koster ca 1300 kr,

Vh Per
icq 8212837

Fra : Allig8or

Dato : 30-10-03 20:38

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har stået op i 4 måneder.
>
> Jeg har ikke mulighed for at se det opslået

Hvad er 1/2 pris.......?
Til foråret,er der mange forhandlere,der gerne sælger de "gamle" Telte,med
stort prisafslag.......
Og da Jeg formoder,du ikke skal bruge det ,før næste forår,er det bare at
vente.....

VH

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Per H

Dato : 30-10-03 20:48

On Thu, 30 Oct 2003 20:37:36 +0100, "Allig8or" <no@no.no> skrev:

>"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

>----------------------------------------------------------
>Hvad er 1/2 pris.......?

5200 kr.
> [...]
>stort prisafslag.......
>Og da Jeg formoder,du ikke skal bruge det ,før næste forår,er det bare at

Jeg har fået tilsendt foto af det, og det er "ikke ryger" så der er
handlet.

Jeg ville heller ikke ofre for meget, da vognen er fra 1988. men
ellers ganske velholdt.

Det vi ønskede kostede ca 3 gange så meget.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Søren Uttrup

Dato : 31-10-03 09:02

Det lyder da meget rimeligt med halv pris, teltet er kun brugt i 4 mdr. og
kan vel holde flere år endnu.
Så hvis det ikke er jordslået, lynlåsene er iorden og det ikke lugter så vil
jeg da ikke betænke mig på at købe det.
Capri Lux er dog bedst egnet som rejsetelt, og ikke som fastliggertelt skal
du lige vide

Søren