1 år gammel Campingvogn
Fra : JD

Dato : 23-10-03 16:07

hejsa

hvad tror i

Vi købte en camping vogn i 2002 lige efter sommer ferien, så den er lige
omkring et år gammel. vi har imidlertid forelsket os i en anden indretning
osv. men ville vi tabe for meget ved at bytte nu.

--
Jan Damkjær Dahl

Fra : Peter 2970

Dato : 23-10-03 16:49

"JD" <jd@me.dk> skrev i en meddelelse
................. men ville vi tabe for meget ved at bytte nu.

Det kommer meget an på mærke, hvad den koster i 2004 model, er der
væsentlige modelændringer osv osv.

Men du skal nok regne med at smide min. 20.000 efter den, da det ofte er den
rabat forhandlerne giver på en ny vogn der er overgemt.

MVH Peter

Fra : Jørgen L

Dato : 23-10-03 19:44

"Peter 2970" <MCpeterrFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
den
> rabat forhandlerne giver på en ny vogn der er overgemt

Det kan nok ikke gøre det, forhandleren skal også tjene, teltet skal også
følge med uden at i får noget for det..

prøv at forestille jer at i havde valget mellem en ny overgemt vogn som ikke
har været brugt og en som har været ude og trille, hvis de koster det samme
så vælger jeg da den nye.

Hilsen Jørgen

Fra : Jaks

Dato : 23-10-03 21:51

> [...]
> omkring et år gammel. vi har imidlertid forelsket os i en anden indretning
> osv. men ville vi tabe for meget ved at bytte nu.

Lad os da høre lidt om hvad det var I "var" forelsket i, og lidt om
indretningen og egenvægt og totalvægt, så vi kan se om vi måske bliver lige
så forelsket som i var - og giver et super bud på den......

Mvh Jaks

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 24-10-03 08:20

Vognen vi har nu er en TEC 410

Ganske fin vogn med en dobbeltsend på tvers i forenden og køkken i bag.
Den har en egenvægt på 900 og en total på 1100 såvidt jeg lige kan huske.

Af ekstra er der myggenet for døren, TV antenne og et godt cykkelstativ
bagpå, det kan jo nok ikke pilles af ved evt. salg.