Serviceklap i CV
Fra : Ole

Dato : 14-10-03 06:39

Jeg vil gerne skære en serviceklap ind lige foran det ene hjul på min
CV. Det er en Bürstner 360 Fun fra 1999. Det skal være et hul der
passer til vanddunken. Man kan jo få rammer til serviceklapper i
forskellige størelser.- Men går det ud over konstruktionen af vognen?
Er der noget man skal tage hensyn til?
Håber der er en der ved lidt om det ?

Mvh
Ole

Fra : Kim Olsen

Dato : 15-10-03 16:52

Men går det ud over konstruktionen af vognen?
> Er der noget man skal tage hensyn til?
> Håber der er en der ved lidt om det ?
>
> Mvh
> Ole

Jeg ville nok lige kontakte fabrikken/importøren, for at få oplyst, hvor man
kan møde bærende lægter, elkabler osv.

De har garanteret en tegning.

Og hvis det ikke det giver anledning til bekymring, er der ikke noget at
betænke sig på.

Men hvis ikke du selv har prøvet at skære i tynd aluminium med en stiksav
før, så er det altså ikke det første sted jeg ville øve mig

Jeg legede selv med tanken med en meget lang serviceklap i min Knaus Azur,
men droppede ideen, da jeg skulle "overvinde" hele to bæringer, der hvor
jeg ville have klappen.

Hilsen

Kim Olsen
Knaus Azur 510