3DMark 2001 Benchmark ??
Fra : Simon

Dato : 12-04-01 16:53

Hejsa (igen)

Jeg har lige været inde på http://www.madonion.com og downloadet 3DMark2001
testen.
- Er der andre der kørt testen eller lige gider ? jeg tror der er noget
rivende galt med min
opsætning, ellers er 3DMark bare blevet _MEGET_ mere krævende end de var
med deres 3DMark2000 test hvor jeg kunne få omkring 7500 i score....
i 3DMark2001 får jeg cirka 600...... ??

Jeg har et system der ser sådan her ud:

T-Bird 1.2GHz
1GB Ram (PC133, fordelt på 2x256mb og 1x512mb)
Asus A7V133 Bundkort (med AGPx4)
Asus V7700 GeForce 2 Deluxe (med 64mb ram) med drivere v. 6.49
- og kører på IBM's 45GB 75GXP (IDE100) diske.
Mit nuværende (og udner testen) OS er Win2000Pro Dansk.
Jeg har DirectX 8.0NT installeret (testen påkrævede en installation af det).

Er der nogen der gider køre testen og opgive score samt systeminfo ?

mange tak - og god påske !!

mvh. Simon
(håber det var den rigtige gruppe ?? men det er da om grafkkort)...

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 12-04-01 17:04

On Torsdag 12. April 2001 17:52 Simon decided to write:

<snip>
> Er der nogen der gider køre testen og opgive score samt systeminfo ?
>
> mange tak - og god påske !!
>
> mvh. Simon
> (håber det var den rigtige gruppe ?? men det er da om grafkkort)...

For nu at være flink har jeg hentet og kørt den på mit system, selvom jeg
betragter 3DMark som benchmarkverdenens svar på Anders Fogh (dybt
upålideligt og flagrende efter tidens strømninger...).

Mit system:

AMD K6-2 500 MHz
Epox EP-MVP3G5 (VIA MVP3/MB L2)
256 MB SD
ATI Radeon 32 MB SDR
SB Live! Player 1024
Seagate Barracuda ATA-II
Win98

Score: 720

Så de 600 du får lyder da lidt lavt...

MVH

Thomas A. Frederiksen
--
<Geekcode> Version: 3.12
GED/IT d-- s:- a-- c++++ UL++ P+ L++ E---- W++ N++ o K- w--- O M+ V?

Fra : SA

Dato : 12-04-01 19:06

Lige en bemærkning til din sammenligning med Anders Fogh.... du mente vel
Poul uld-i-mund, ikk´!

SA

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 12-04-01 19:01

On Torsdag 12. April 2001 20:05 SA decided to write:

> Lige en bemærkning til din sammenligning med Anders Fogh.... du mente vel
> Poul uld-i-mund, ikk´!
<snip>

Jo, eller en hvilken som helst anden fra listerne A,B,C og V.... Der er
desværre ikke den store forskel længere, ud over at A og B naturligvis vil
fortsætte den gældende politik efter et nyt valg, og C og V vil sende os en
tur tilbage til 80'erne...

MVH

Thomas A. Frederiksen

Fra : SA

Dato : 14-04-01 08:16

Fortsætte gældende politik...! Så er en tur tilbage til 80'erne, sådan som
tingene går, langt at foretrække!!!

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 14-04-01 09:00

On Lørdag 14. April 2001 09:15 SA decided to write:

> Fortsætte gældende politik...! Så er en tur tilbage til 80'erne, sådan
> som tingene går, langt at foretrække!!!
>
> SA
<snip>

Ih, ja, jeg ville da også glæde mig over kanon-høj arbejsløshed og for få
studiepladser - specielt nu, hvor jeg skal til at søge ind på
universitetet. Det er nemlig så sjovt at leve af SU'en alene... Nååeh nej,
den fjerner de vel også når de først kommer i gang, men så kan vi jo bare
få et arbejde ved siden af - det giver sådan nogle gode resultater når man
ikke kun skal koncentrere sig om sin uddannelse.

NB! Ovenstående er gennemsyret af ironi, og i øvrigt temmeligt OT, denne
skribent stopper her.

MVH

Thomas A. Frederiksen

Fra : SA

Dato : 15-04-01 11:59

At arbejdsløsheden har været for nedadgående, kan man ikke takke den
nuværende regereing for. Den har simpelthen flyttet folk, altså de
arbejdsløse, rundt mellem forskellige offentlige kasser!(Bemærk, det har jeg
fra en ven der arbejder indenfor "systemet")
Derforuden har der gennem flere år været høj-konjuktur, og de "små" årgange
har gjort det nærmest umuligt at opdrive ordentlig arbejskraft.
At den siddende regering så ikke har kunnet ydnytte høj-konjukturen (bedre),
det er jo temmelig kedeligt!

Det sørgelige er så, at nu hvor konjukturen er ved at vende, ja så skal vi
sikkert(endelig) ha´en ny regering - en borgerlig! Og hvad er så det første
den får skylden for? At arbejdsløsheden stiger - for få studiepladser, idet
der igen begynder at komme "store" årgange" osv. osv. og så kører møllen
igen. Skiftvis socialkammeraterne og de borgerlige ved roret. De borgerlige
spænder livremmen ind, sparer pengene op - vælgerne kræver en ny regering.
Socialkammeraterne bruger pengene- bliver midlertidig populære på det -
vægerne åbner øjnene og kræver ny regering. Og ja, sådan har det altid været
og sådan bliver det sikkert ved at være!

Og at det nogensinde har været usundt at have et arbejde ved siden af en
uddannelse, den er ny. Jeg har set så mange eksempler på akademikere, som er
de værste fag-idioter fordi de kun har koncentreret sig om at studere. Tro
mig, sådan nogle ville jeg nødigt arbejde samme med. Derimod folk som har
været und blandt andre mennesker i deres sutdietid, er noget nemmere at
snakke med/samarbejde med.

Men du har ret, det hele er temmelig OT - men du bragte det selv på bane...!

Fra : Clawz

Dato : 12-04-01 19:45

Jeg har haft kørt 3DMark2001 et par gange og har stort set fået det samme
resultat. og det ligger lige omkring 2244.....

Mit system er dette...
P-3 866Mhz
384mb ram Pc133
Asus Cusl-c bundkort
Asus V7700 GeForce 2 GTS 32mb Med Det.3 driver 6.50
IBM 45GB 75GXP harddisk
DX8.0
Win 98 SE

/Lars

Simon <simons@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9b4iun$680$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Lars Krag

Dato : 12-04-01 20:09

"Clawz" <Lardahl1k@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 384mb ram Pc133
> Asus Cusl-c bundkort
> Asus V7700 GeForce 2 GTS 32mb Med Det.3 driver 6.50

Prøv lige for sjov, at sammenligne med dette.

P3 700@ 784
128 MB pc100 cas3
Epox Ep61bxa-m (gammelt bx) bundkort
Ati Radeon 32 Mb sdr
IBM deskstar 22gxp
Dx 8.0a
Win 98se

Score: 2401 (default test)

Jeg har lige købt grafikkortet nyt i Computercity for 799,- Det kan man da
kalde "value for money" på godt dansk Min søn er meget tilfreds med
kortet.

Lars

Fra : Simon

Dato : 12-04-01 20:30

grrrrrr........ *skærer tænder af raseri* - jeg tror lige jeg skal
installere detonator driverne !
- melder tilbage bagefter :)

mvh.Simon

Fra : Lars Krag

Dato : 12-04-01 20:51

"Simon" <simons@pc.dk> skrev i en meddelelse
> grrrrrr........ *skærer tænder af raseri* - jeg tror lige jeg skal
> installere detonator driverne !
> - melder tilbage bagefter :)

Kender godt fornemmelsen :). Bortset fra det burde du kunne få omkring 3000
med det system, hvis du bruger 10.80 eller 11.xx driverne og overclocker dit
gts kort.

Lars

Fra : Simon

Dato : 13-04-01 07:25

jan u får jeg 2800 sådan cirka - gad vide om jeg har installeret 4in1
driverne.... må lige tjekke

Fra : DaWizeGuy

Dato : 13-04-01 15:20

"Simon" <simons@pc.dk> wrote in message
> jan u får jeg 2800 sådan cirka - gad vide om jeg har installeret 4in1
> driverne.... må lige tjekke

2800 er normalt for dit system. Husk på, at dit GeForce 2 ikke kan køre alle
tests, hvorimod Lars' RADEON kan køre Environmental Bumpmapping testen (som
i øvrigt er gudeflot!), hvorfor han får ekstra points for denne. Endelig er
3DMark2001 meget cpu afhængig. Jeg hentede ca. 500 points på at skifte fra
en Pentium III 866@1001MHz til en Athlon 1,33GHz (266MHz FSB).

----
Mvh
Anders

P.S. Jeg får ca. 3700 points med en Athlon 1,33GHz og et ATI RADEON 64 MB
DDR

Fra : Lars Krag

Dato : 13-04-01 16:20

DaWizeGuy" <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP]
> [...]
(som
> i øvrigt er gudeflot!), hvorfor han får ekstra points for denne.

Ehh, nej. Points udregnes kun for selve "game test" delen. Læs evt
"3dmark.htm" dokumentet i help folderen i 3dmark2001. Her er lige en
cut´n´paste :"The 3DMark score is calculated using the following formula:

3DMark score = (Game1LowDetail + Game2LowDetail + Game3LowDetail) * 10 +
(Game1HighDetail + Game2HighDetail + Game3HighDetail + Game4) * 20"

Bortset fra det ser EBM testen virkelig godt ud.

> Endelig er
> 3DMark2001 meget cpu afhængig. Jeg hentede ca. 500 points på at skifte fra
> en Pentium III 866@1001MHz til en Athlon 1,33GHz (266MHz FSB).

Absolut enig, men ved 1024x768 er det vel også de færreste kort der ikke
ville køre hurtigere med en hurtig cpu, så det er vel rimeligt nok.

Lars

Fra : DaWizeGuy

Dato : 13-04-01 17:12

"Lars Krag" <lars_nospam_krag@image.dk> wrote in message news:_NEB6.37315>
> [...]
>
> 3DMark score = (Game1LowDetail + Game2LowDetail + Game3LowDetail) * 10 +
> (Game1HighDetail + Game2HighDetail + Game3HighDetail + Game4) * 20"

OK point taken! Jeg har regnet efter, og det passer.

----
Mvh
Anders

Fra : monotone

Dato : 12-04-01 21:57

Mine resultater:

Abit KT7-RAID
AMD Duron @ 900 mhz
256MB PC133 RAM
Asus V7700P (geforce 2 32mb)
Sblive value
diverse...

Win98SE
Asus drivere version 6.31
DirectX 8.0a
VIA 4in1 drivere version 4.29

Jeg har ikke ændret nogle settings i 3DMark 2001 eller i asus
driverne, grafikkortet er ikke overclocket.

2710 3dmarks

Testen skipper 3 tests: Nature, enviroment bumbmapping, og pixel
shader

Jeg tror ikke 3DMark kan li' win2k...?

Fra : Frank Hahn

Dato : 12-04-01 22:17

"monotone" <monotoneone@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> driverne, grafikkortet er ikke overclocket.
>
> 2710 3dmarks
>
> Testen skipper 3 tests: Nature, enviroment bumbmapping, og pixel

Asus A7V133
AMD TordenFugl 1000@975 Mghz
2x256 MB PC133 RAM
ATI Radeon 64 VIVO
SB 512

Win98SE, VIA 4.29, Nyeste drivere (beta), klippestabilt.

3046 i 3DMark 2001

Har haft den oppe på 3112, men det var med nogle ustabile beta-drivere og
noget tweak.

Den skipper nature hos mig, environment bumb ser cool ud..
(pixel shader ryger også).

Jeg tror at 3DMark ikke tester grafikkortet men CPU'en.
Sætter jeg cpu'en til 950 MHz falder ydelsen næsten tilsvarende (2980)
(hmm.. egentlig sætter jeg bushastigheden ned.. men .. samme)

/Frank

Fra : Kim Hansen

Dato : 13-04-01 08:31

3258

Tb 1 ghz @ 1100
Abit kt7
256 mb ram
Pixerview gf 2 gts
via 4i1 4,29
Detonater 6.50

Med detonator 10.80

3327.

Med detonator 10.80 og 4*agp

3407 men det er med fejl i grafikken.

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn

Fra : DaWizeGuy

Dato : 13-04-01 15:24

"monotone" <monotoneone@yahoo.com> wrote in message

> Testen skipper 3 tests: Nature, enviroment bumbmapping, og pixel
> shader

> Jeg tror ikke 3DMark kan li' win2k...?

Det er ikke derfor. Det er fordi dit GeForce 2 ikke understøtter disse 3D
teknikker, det gør kun GeForce 3. ATI RADEON understøtter også Environmental
Bumpmapping.

---
Mvh
Anders

Fra : monotone

Dato : 13-04-01 18:02

Det jeg mente var at win2k måske var grunden til at hans score var så
lav. Jeg ved godt at Game 4 - Nature samt pixel shader testene kræver
et kort med en pixel shader (geforce3), og EMBM er ikke er
understøttet odrentligt på geforce2.

Fra : DaWizeGuy

Dato : 13-04-01 19:57

> [...]
> lav. Jeg ved godt at Game 4 - Nature samt pixel shader testene kræver
> et kort med en pixel shader (geforce3), og EMBM er ikke er

OK, så misforstod vi hinanden! Hvis ellers AGP x4 virker korrekt under
Windows 2000, så bør der ikke være nogen nævneværdig forskel sammenlignet
med Windows 98/ME. Din score på ca. 2700 er faktisk udemærket, taget i
betragtning af at du har en Duron 900MHz og et GF2 32 mb. Du skal have en
hurtigere cpu (Athlon eller Pentium III/4) for at komme over 3000.

----
Mvh
Anders

Fra : Slohr

Dato : 13-04-01 09:36

"Simon" skrev d. 12-04-01 16:53 dette indlæg :
> [...]
> Jeg har DirectX 8.0NT installeret (testen påkrævede en installation af det).
>
> Er der nogen der gider køre testen og opgive score samt systeminfo ?

Jeg har også en T-Bird 1.2GHz, 1Gb PC133 (2x512), Asus A7V133 med Geforce2 Pro 64Mb, der kører WIn2K prof. DK. Med Via 4-in-1 4.29 og Detonator 11.01 får jeg en 3DMark 2001 score på 3489 i 1024x768x32.

mvh.
Sløhr

http://www.kandu.dk/

Fra : DaWizeGuy

Dato : 13-04-01 15:32

"Slohr" <Slohr.news@kandu.dk> wrote in message
> Jeg har også en T-Bird 1.2GHz, 1Gb PC133 (2x512), Asus A7V133 med Geforce2
Pro 64Mb, der kører WIn2K prof. DK. Med Via 4-in-1 4.29 og Detonator 11.01
får jeg en 3DMark 2001 score på 3489 i 1024x768x32.

Mærkeligt, jeg troede, at GeForce 2 GTS Pro gav en højere score, specielt
med en så hurtig processor og mange RAM. Har du prøvet at overclocke dit
kort? Er det et Hercules kan det sagtens klare 220/460.

Mit system:

Athlon "C" 1,33GHz/266FSB, Asus A7v133, 256 MB Apacer PC133@CAS 2-2-2,
Windows 2000 Prof. US Service Pack 2, ATI RADEON 64 MB DDR (overclocket til
205/410) med 3116 betadrivere, VIA 4 in 1 4.29v, 3683 points i 1024x768x32.

----
Mvh
Anders

Fra : Slohr

Dato : 15-04-01 15:17

"DaWizeGuy" skrev d. 13-04-01 15:32 dette indlæg :

> [...]
> 205/410) med 3116 betadrivere, VIA 4 in 1 4.29v, 3683 points i 1024x768x32.

Hvad er det for noget at komme og sige - efter sådan et indlæg blev jeg
selvfølgelig nødt til prøve at vride lidt mere ud af mit system, og det skulle
jeg bare aldrig have gjort.
Mit kort er et Leadtek, og det skal software overclockes med det medfølgende
Winfox program, så installerede jeg. Resultat: ntoskrnl.exe error og en maskine
der skal have en gang fdisk og geninstallation for at virke igen :(
Det havde jeg oplevet en gang før, da jeg skiftede fra den medfølgende 6.50
driver, og Winfox installeret, til til detonator 11.01.
Nå, men nu alle data var slettet, så kunne jeg lige så godt prøve at
eksperimentere, og se hvor højt op i driverversion jeg kunne komme før det
kolliderede med Winfox. Og ved stort set at prøve alle drivere op til 11.01
endte jeg faktisk med at have både 11.01 og Winfox installeret. Oh well, nu
skulle der overclockes, og Winfox blev startet. Overraskelse: Kortet kørte
200/365 (?) Det blev justeret til 200/400 og så var 3DMark scoren oppe på 3754
- knap 300 ekstra. Jeg prøvede at overclocke lidt mere, men kortet kunne ikke
trække meget mere uden at lave grafikfejl.
Nå, men glad og tilfreds med den forbedring jeg havde fået, jeg scorede i hvert
fald højere end dig :) ville jeg installere resten af hvad der skulle være på maskinen.
I med Asus-CD'en, dels skulle der installeres AsusProbe, og dels ligger der en patch
til noget AMD og AGP til Win2k som jeg også hellere måtte installere. Resultatet var
endnu en ntoskrnl.exe error. Forfra igen :(
Ved du, eller andre med A7V133 og Win2K, hvad denne patch skulle gøre? Den ligger
x:\AMD\Patch\AGP\largePageMinimum.reg på Asus-CD'en.
Indtil videre holder jeg mig bare fra den.
Nu ville jeg så se den "NVidia GTA Experience demo" der også fulgte med grafikkortet.
Meget flotte effekter. Men da jeg skulle se den demo med noget vand-effekt fik
jeg en fejl med i retning af "D3D error. Device doesn't support this" ?? Er der nogen,
der har et bud på hvad det kan skyldes. Så vidt jeg ved, så er GF2 GTS og GF2 Pro
det samme pånær nogle clockfrekvenser, så at jeg ikke skulle kunne se en GTS-demo
forstår jeg ikke.
Er der nogen her i gruppen, der har nogle gode råd/regler til hvordan man undgår disse
os-kernel errors i Win2K. Man tør jo dårligt tage maskinen i brug for alvor, hvis enhver
opdatering resulterer i maskine der ikke kan starte.

Og moralen er: "If it aint broken don't fix it" - pånær hvis det er påske/helligdag og I
har masser af tid :)

Fortsat god påske til alle der havde tålmodighed til at læse dette indlæg.
Sløhr

http://www.kandu.dk/

Fra : DaWizeGuy

Dato : 15-04-01 18:28

> [...]
> har masser af tid :)
>
> Fortsat god påske til alle der havde tålmodighed til at læse dette indlæg.

*LOL* Morsomt indlæg! Lad være med at installere AGP patchen til Windows
2000, den kan gøre mere skade end gavn, hvilket du jo har fundet ud af!.
Sørg i stedet for at installere de nyeste VIA 4 in 1 drivere (4.29v eller
4.30) og som det sidste Service Pack 2. Det er rigtigt, at den eneste
forskel mellem GTA og Pro er hastigheden på RAM'ene. GTS kører 333MHz
(166MHz DDR) og Pro 400´MHz (200MHz DDR). Jeg må jo også hellere se, om jeg
kan slå din score ved at overclocke lidt mere

----
Mvh
Anders

Fra : DaWizeGuy

Dato : 15-04-01 18:31

Jeg glemte lige det vigtigste:
Du bør overclocke indefra Nvidia kontrolpanelet fremfor at bruge 3.
parts-programmer. Læs om hvordan her: www.geforcefaq.com.

-----
Anders

Fra : Slohr

Dato : 15-04-01 20:44

"DaWizeGuy" skrev d. 15-04-01 18:31 dette indlæg :
> Jeg glemte lige det vigtigste:
> Du bør overclocke indefra Nvidia kontrolpanelet fremfor at bruge 3.
> [...]

Godt link. Tak. Det burde alle læse.
Jeg har stadig to ting som undrer mig:
1) Hvorfor mit GF2Pro-kort kører 366MHz i hukommelsen hvis ikke det overclockes.
Det er jo hverken GTS (333) eller Pro (400), men lige midt i mellem.
2) Hvorfor jeg får en "Det kan dit grafikkort ikke"-fejl når jeg prøver Nvidias
"Reflection Pool" GTS demo. Når nu jeg tænker mig lidt om, så virkede "Isle of Morg"
demoen heller ikke - den gav bare sort skærm. Er der nogen der har kørt dem?

Sjovt nok, så ligger "Reflection Pool" ikke på Nvidias demo side www.nvidia.com/Demos
(som jeg fandt via ovennævnte link). Måske er der en grund...

Anyway, det er blevet noget af en tidsrøver det her, så videre eksperimenteren
må vente lidt.

På genhør
Sløhr

http://www.kandu.dk/

Fra : DaWizeGuy

Dato : 16-04-01 00:51

> Godt link. Tak. Det burde alle læse.

I alt fald alle GeForce-ejere!

> Jeg har stadig to ting som undrer mig:
> 1) Hvorfor mit GF2Pro-kort kører 366MHz i hukommelsen hvis ikke det
overclockes.
> Det er jo hverken GTS (333) eller Pro (400), men lige midt i mellem.

Der er tre muligheder:
1. Det er ikke et GeForce 2 GTS Pro du har, men derimod et Winfast 64 MB DDR
Enhanced. Det passer i alt fald med en memoryclock på 366MHz (183MHz DDR),
da dette kort har 5,5 ns RAM. Se dette link:
http://www.leadtek.nl/new/uk/pages/video/gf2gtsnew.htm. Bemærk, at dette
kort er grønt.
2. Du er blevet snydt! Der er simpelthen lagt et forkert grafikkort i æsken.
Tag kortet ud af maskinen og se efter farven (GTS Pro er gult)
produktnavnet. Se også efter på RAM-klodserne om det er 5,0 (GTS Pro) eller
5,5 ns (Enhanced GTS) DDR-RAM.
3. Det overclockingprogram du bruger måler forkert.

> [...]
"Isle of Morg"
> demoen heller ikke - den gav bare sort skærm. Er der nogen der har kørt

Kan det tænkes, at disse demoer er designet til GeForce 3?

> Sjovt nok, så ligger "Reflection Pool" ikke på Nvidias demo side
www.nvidia.com/Demos
> (som jeg fandt via ovennævnte link). Måske er der en grund...

Se ovenfor.

----
Mvh
Anders

Fra : Slohr

Dato : 16-04-01 12:33

> [...]
> 5,5 ns (Enhanced GTS) DDR-RAM.
> 3. Det overclockingprogram du bruger måler forkert.

Damn! Mit kort ER grønt - og det ligner 99.9% det billede, der er af kortet på
Leadteks hjemmeside. Den eneste forskel er det lille klistermærke oppe i højre
hjørne på kortet: På mit kort står der Pro, mens der på billedet står GTS.
Forvirringen er ligeså udtalt hos Leadtek som hos mig: Hvis man ser på deres
amerikanske site: http://www.leadtek.com/geforce2/gts64new.htm så har
siden "Geforce2 Pro" som overskrift, der står stadig GTS på billedet af kortet,
men der står Pro på den afbillede æske (som er 100% magen til min æske)!?!?!

Nå, men hvis de ikke lige har nogle GTS Enhanced klistermærker/æsker så er
det vel også den mest naturlige måde, at reklamere for et kort, der er lige
midt imellem et GTS og et Pro :)

/Sløhr

http://www.kandu.dk/

Fra : Slohr

Dato : 16-04-01 12:53

Jeg glemte lige:
På den europæiske side (http://www.leadtek.nl/new/uk/pages/video/gf2gtsnew.htm)
står der at kortet har en Geforce2 GTS GPU, mens den amerikanske side
(http://www.leadtek.com/geforce2/gts64new.htm) påstår, at det har et "Second Generation
Nvidia GeForce2 Pro Chipset" med en Geforce2 Pro GPU.
De forstår virkelig at forvirre folk - findes der sådan noget som en Pro GPU?

/Sløhr

http://www.kandu.dk/

Fra : Santa Xcaze

Dato : 14-04-01 14:41

Ehm hvad med:
t-Bird 1,1 ghz
Abit kt7-raid
512 mb kingston ram
geforce 2 ultra 64 mb ram (Prohpet ik oc)
Via 4.29
Hercules nyeste drivere for win 98 se 7.35 vist nok
ibm disc (deskstar 75 gxp)
ehm min score er 3090 ... :(

Fra : Slohr

Dato : 16-04-01 12:40

"Santa Xcaze" skrev d. 14-04-01 14:41 dette indlæg :
> Ehm hvad med:
> t-Bird 1,1 ghz
> Abit kt7-raid
> 512 mb kingston ram
> geforce 2 ultra 64 mb ram (Prohpet ik oc)
> Via 4.29
> Hercules nyeste drivere for win 98 se 7.35 vist nok
> ibm disc (deskstar 75 gxp)
> ehm min score er 3090 ... :(

Prøv med en nyere detonate driver. Jeg gik selv fra en score på ca. 830
med en 6.50 driver, over ca. 3200 med 7.68 til ca. 3500 med 11.01.

/Sløhr

http://www.kandu.dk/