Opgradering fra 10.2 til 10.3
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 28-10-03 13:38

Hej alle

Jeg har en powerbook 17" med 10.2 som jeg skal have opgraderet til 10.3

Jeg er ikke den store haj til MAC, så vil I hjælpe med en TO DO guide for
begyndere. Tak.

Venligst

Bo

Fra : Brandur Ellingsgaard

Dato : 28-10-03 15:23

Rabbit_HGC wrote:
> [...]
>
> Jeg har en powerbook 17" med 10.2 som jeg skal have opgraderet til 10.3
>
> Jeg er ikke den store haj til MAC, så vil I hjælpe med en TO DO guide for

Du køber en udgave af Panther, sætter den i. Hvis den ikke dukker op af
sig selv, så dobbeltklik på den. Vælg installer 10.3 og så kører det. Du
skal i installationen være opmærksom på om du skal installere fra ny af,
altså formatere harddisken, eller om du vil installere "ovenpå" 10.2.
Hvis du frit kan vælge, så ville jeg installere fra "ren" af. Så følger
du bare anvisningerne på skærmen, det er det hele. Nogen taler om at
fravælge alle mulige andre sprog og alle printerdriverne, det kan jeg
ikke huske, men det forkorter installationstiden og fylder mindre på
haddisken.
Det var så meget jeg vidste, da jeg skulle installere Jaguar, og det var
rigeligt. Det er en ret sikker proces. Held og Lykke.

Mvh
Brandur Ellingsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-03 18:46

Rabbit_HGC wrote:
> [...]
>
> Jeg har en powerbook 17" med 10.2 som jeg skal have opgraderet til 10.3
>
> Jeg er ikke den store haj til MAC, så vil I hjælpe med en TO DO guide for

Du får fat i Panther, insætter CD'en, vælger Installer, lader den
installere som normalt, men vælger "Opgrader" når installationsprocessen
skal starte, og følger instruktionerne.

Længere er den ikke.

Peter

Fra : Rabbit_HGC