dmg file extension...
Fra : Robert Larsen

Dato : 25-10-03 14:35

Hej i gruppen.

Håber at i kan hjælpe mig og at det er en rigtige gruppe jeg er i.

Jeg sidder med en dmg fil som jeg gerne vil læse i windows.
Kan det lade sig gøre og hvordan...??

Mvh

Robert

Fra : Morten Lind

Dato : 25-10-03 15:22

Robert Larsen <robert@larsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
> Håber at i kan hjælpe mig og at det er en rigtige gruppe jeg er i.
>
> Jeg sidder med en dmg fil som jeg gerne vil læse i windows.

Njøæh......det er nok ikke så godt, medmindre du åbner den på Mac´en og
bagefter stuffer den til et Windows-arkiv.....
M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Robert Larsen

Dato : 25-10-03 15:48

"Morten Lind" <forogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> skrev i en
meddelelse

> Njøæh......det er nok ikke så godt, medmindre du åbner den på Mac´en og
> bagefter stuffer den til et Windows-arkiv.....

Hmm okay. så kan jeg ikke komme videre. Har ingen mac maskine.
Men tak for svaret...

Mvh

Robert

Fra : Morten Lind

Dato : 25-10-03 21:00

> [...]

> meddelelse

> Hmm okay. så kan jeg ikke komme videre. Har ingen mac maskine.

Hmm....".dmg"=DisciMaGe på Mac OS X+......et selvudpakkende arkiv til
Machintosh
(Bare til orientering)
M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 25-10-03 18:49

Robert Larsen <robert@larsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg sidder med en dmg fil som jeg gerne vil læse i windows.
> Kan det lade sig gøre og hvordan...??

Det tvivler jeg på - muligvis findes der et eller andet stk software der
kan. Dmg er Apple's diskbilledformat.

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Thomas (8260)

Dato : 26-10-03 19:52

Hvis ikke filen er alt for stor, og ikke indeholder følsomt data, så kan
du sende den til mig, så skal jeg pakke den ud og zippe den, og sende
den retur.

Thomas