Alternativ til CC fast pris ??
Fra : Jan Pedersen

Dato : 12-04-01 16:33

Hejsa !!

Hvilket alternativ kan anbefales til CC fast pris, nå man lige som jeg bor
uden for landslov og ret.??

Kan vi forvente at mobilix, World Online eller en af de andre udbyder, vil
prøve lykken med sådan et tilbud, eller er det dødistømt for altid ??

Jan

Fra : Rune Klausen

Dato : 12-04-01 18:52

"Jan Pedersen" <jp@person.dk> wrote in message
> [...]
>
> Kan vi forvente at mobilix, World Online eller en af de andre udbyder, vil
> prøve lykken med sådan et tilbud, eller er det dødistømt for altid ??

TeleDnamark har Pro@ ISDN hvor du kan kører med 2xISDN for tror det er 500
pr md. ex moms ?

-Rune

Fra : Bo Simonsen

Dato : 15-04-01 15:04

Rune Klausen wrote:

> TeleDnamark har Pro@ ISDN hvor du kan kører med 2xISDN for tror det er 500
> pr md. ex moms ?

+ 2400 ex. moms i oprettelse. Hvilket nok er værd at tage med i
overvejelserne.

Bo Simonsen

Software is like sex - it's better when it's free!