fejl -50
Fra : tj

Dato : 21-10-03 21:03

Hej!

jeg har lige købt en brigt Pismo powerbook, hvor jeg kører system 9.2

Nogle gange når jeg starter min palm desktop software, får jeg
meddelelse om fejl -50. Selve min Palm IIIe kobler jeg på via
USB-seriel-adapter.
Andre gange kører det fint..

Det kørte problemfrit på min desktop G3 med system 9.1

Har nogen et bud på hvad der kan være galt?

venligst
Thorkild Nielsen

Fra : tj

Dato : 22-10-03 07:26

Hej igen!

Jeg fik det til at virke, da jeg slettede alle mine brugerdata op
Pismo'en og synkroniserede fra Palm'en. Så det ser ud til at de to gange
jeg har haft dette problem har min maskine fået lavet ged i
brugerdata-filerne.
venligst

Thorkild