Keyboard problemer
Fra : Brian Poulsen

Dato : 19-10-03 18:05

Hej NG.

Pludselig oplever jeg at jeg ikke længere kan bruge talknapperne ude til
højre på mit tastatur (dem under volume op og ned og eject).

Hvis jeg holder ALT knappen nede kan jeg godt bruge dem.

Ydermere, har jeg oplevet at den begynder at skrive med store bogstaver,
uden CAPS holdes nede.

Lyder det som et smådefekt keyboard, eller har jeg trykket en eller anden
kombination, der har aktiveret et eller andet mærkeligt?

Brian.

Fra : Brian Poulsen

Dato : 19-10-03 18:09

Mente uden at CAPS er aktiveret, eller shift holdes nede.