Nogen der bruger Structure ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 19-10-03 17:25

Der findes et Filemakerbaseret CRM program til PC/MAC, der hedder Structure
(www.structure.dk) der anvendes på diverse reklamebureauer. Er der nogen her
der erfaring med det og kan sige noget godt/skidt ? Eller kan henvise mig
til anmeldelser/omtaler af det?
Kh
Bjørn

Fra : ct

Dato : 19-10-03 18:31

Hej Bjørn,

Vi er meget tæt på at købe det, og har naturligvis indhentet referencer
rundt omkring - og været en masse konkurrerende produkter igennem.

Så vidt jeg kan se er det det mest fornuftige system på markedet når man
tager alle de mange forskellige facetter med som det spænder over.

/Claus

--
------------
Husk at fjerne FJERNES fra min emailadresse når du mailer mig.

Fra : Studio Smalbro

Dato : 19-10-03 19:50

Hej
Tak for svaret. Jeg er også selv tæt på at købe det. Jeg er meget
interesseret i at høre hvilke andre systemer I har haft kig på. Jeg tænker
på at skrive en lille artikel om programmet, så jeg vil gerne vide lidt om
hvilken ramme man skal se det i.

Kh
Bjørn